Skip to main content

Hey ik ben een meisje en ik ben 13 jaar ,

Er is laaste tijd veel gebeurd, op school & thuis , ik ben betast door een docent wat nu is opgelost en we hebben nu een nieuwe docent , alleen niemand mag haar en daardoor kriig ik een schuldgevoel toe naar de klas , de docent schreeuwdt okk tegen me en scheld ons uit , ik vind het moeilijk om alles te accepteren na wat er allemaal is gebeurd, ik zit daarom gespannen in der lessen en ik doe okk zelfbeschading ik hadt een gesprek met der gehad en het was best wel akward ze begon te huilen en ik zat samen met der , toen kregen we een ander gesprek wat oke ging vond ik , de dag daarna kreeg ik een uit t niets een armband , alleen het maakt het allemaal zo moeilijk, en jk zit gewoon niet lekker in me vel ik ben ook zo stil in haar lessen terwel ik meestal altijd blij ben in elke les maar nu gewoon niet , ik doe ook door dit zelfbeschading…

heeft iemand tips ? 

Hey, wat een lastige en vervelende situatie.

Als ik het goed begrijp is de docent die jou betast heeft nu weg en is daar een nieuwe voor in de plaats gekomen. Jullie klas vindt haar alleen niet leuk. Één op één is ze schijnbaar wel erg gevoelig. Wat dit deel betreft, zou ik aanraden om een soort gesprek te hebben tussen de klas en docent, want volgens mij is er sprake van een soort miscommunicatie waardoor beide partijen het niet fijn vinden.

Wat betreft de zelfbeschadiging, probeer dit alsjeblieft te vermijden. Ik weet dat het misschien een goede tijdelijk oplossing is om iets van je af te zetten maar het wordt echt beter. Kijk even naar de topic ‘alternatieven voor zelfbeschading’ van Ansjovis (categorie ‘succesverhalen’)

Hoe dan ook, heel veel succes! You got this!

Reageer