Vraag

Rukkende jongens

  • 13 May 2019
  • 2 reacties
  • 1539 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik was pas op een feest en daar waren 5 jongens en de rest meiden . Alle jongens waren helemaal stoned en gingen in hun blote pikken dansen. Hun pikken waren stijf en ze gingen zich rukken ze hadden pillen gebruikt en waren helemaal gek en geil , ze kreunden en gilden van geilheid ik heb nog nooit zo gelachen om die jongens ik had het ook nog nooit gezien , nu lig ik er steeds aan te denken en ga mij dan vingeren . Is dat normaal ?

Liefs

2 reacties

heyy

dat is niet gek hoor. Zo ongeveer vanaf je 12de gaan je hormonen werken en wil je graag iets doen met andere mensen. Meerdere mensen hebben dit en het is je ook niet om te schamen!
Hey Kimmie2004

Op een feest gedroegen enkele jongens onder invloed zich vrij uitbundig. Op dat eigenste moment vond je dat grappig. Inmiddels vraag je je af of wat er zich daar afgespeeld heeft en welke gevoelens je daarbij hebt, normaal zijn.

Zolang niemand gedwongen werd tot het bijwonen van een situatie waar hij of zij zich niet goed bij voelde, lijkt er me in principe geen probleem. Zoals Anoniem is en blijft veilig zei, zullen de hormonen vast een rol gespeeld hebben. Deze hormonen in combinatie met de feestsfeer en verdovende middelen, kunnen bij deze jongens gezorgd hebben voor niet-alledaags gedrag. Voor jou zou deze herinnering dan weer opwindend kunnen zijn, wat niet ongewoon is.

Moest het gebeuren dat je je in de toekomst op een feestje niet veilig voelt, is het verstandig om dat bij iemand aan te geven, en jullie even af te zonderen. Als je denkt dat de sfeer er niet positiever op zal worden, kan het wijs zijn om naar huis te gaan. Bij feestjes, vooral op de avond, is het nuttig om samen met enkele vrienden naar huis te gaan, eventueel bij elkaar te overnachten, zodat jullie voor elkaar een oogje in het zeil kunnen houden.

Groetjes
Kenshin

Reageer