Vraag

rukken wordt saai

  • 14 August 2020
  • 10 reacties
  • 1924 Bekeken

Badge

ik ben 13 en ruk vaak. het begint te vervelen en saai te worden. wat kan ik doen om het leuker of spanender te maken? ik sta voor alles open


10 reacties

Heyy

Bekijk ff dit topic.

Groetjs

Hey,

Dan kan ik wel een meisje zijn maar misschien helpt het wel. Doe het op andere plekken in het huis en neem andere standjes. Bv doggy dan geeft het net een tikkeltje andere sensatie. Als je iet in huis heb wat trilt kan je dat ook gebruik op bv je topje. Vergeet ook je ballen niet die zijn ook groot deel erbij.

Hoop dat het een beetje heeft geholpen!

 

Byee ♡

Reputatie 7
Badge +5

Doe het ergens buiten, bos, groot veld, verlaten gebouw enz. En wat het nog spannender maakt is om alles uit te trekken 

Hey, 

ruk eens in het openbaar, bos, park, strand, winkel. :) heerlijk. 

Badge +1

Probeer het eens met iets in je kont !!

Badge

 

Hey,

Dan kan ik wel een meisje zijn maar misschien helpt het wel. Doe het op andere plekken in het huis en neem andere standjes. Bv doggy dan geeft het net een tikkeltje andere sensatie. Als je iet in huis heb wat trilt kan je dat ook gebruik op bv je topje. Vergeet ook je ballen niet die zijn ook groot deel erbij.

Hoop dat het een beetje heeft geholpen!

 

Byee ♡

hoe doe ik doggy dan? De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7.

 

Hey,

Dan kan ik wel een meisje zijn maar misschien helpt het wel. Doe het op andere plekken in het huis en neem andere standjes. Bv doggy dan geeft het net een tikkeltje andere sensatie. Als je iet in huis heb wat trilt kan je dat ook gebruik op bv je topje. Vergeet ook je ballen niet die zijn ook groot deel erbij.

Hoop dat het een beetje heeft geholpen!

 

Byee ♡

hoe doe ik doggy dan? De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7.

Het makkelijkste  is gwn oo je knieën en met 1 hand of elleboog op een zacht oppervlakte leunen en met de andere hand rukken.

Reputatie 7
Badge +5

Hey, 

ruk eens in het openbaar, bos, park, strand, winkel. :) heerlijk. 

Winkel??

Reputatie 7
Badge +5

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ff in de jumbo….🤔

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Hij bedoelt wrs in een pashokje ofso anders zou het een beetje asociaal zijn. Hahaha

 

Reageer