Skip to main content
Vraag

rukken met neefje

• April 30, 2025
  • 8 reacties
  • 2094 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Oké mij lijkt het dus echt heeel geil om te rukken met m’n neefje (ben nie gay) 

enige probleem in ben 16 en hij 12

ik ben dus veel kleiner voor mij leeftijd 1,60m 

En ben dus ook laat in de pubertijd. Heb wel aardige bos haar bij m’n ballen en m’n pik. En nu beginnende baardgroei en paar sprietjes oksel haar. 

nu is mijn vraag is t raar als ik wil rukken met hem en hoe kan ik dit het beste doen. ( ik weet ik niet of hij al wel rukt)

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Misschien een keer als jullie toevallig samen omkleden ook je boxer verwisselen en een beetje stijf raken dat ie wat groter word. Heb je een grote lul? Is ie mischien wel onder de indruk en dan begin je een beetje met rukken? 

• May 1, 2025

Ik snap dat je het wilt doen maar er is natuurlijk wel een groot leeftijdsverschil. Ik praat ook soms met m’n neefje over zulke dingen maar bij ons is er een leeftijdsverschil van twee jaar. Ik ben gewoon beginnen met vragen of hij al iets merkt over de puberteit en dat heeft hij niet. En zo is hij wat vragen beginnen stellen daarover. MAAR ik heb wel niet met heb gerukt, en ik weet natuurlijk niet hoe je band is met jouw neefje. Ik denk dat gewoon praten geen kwaad kan en dan kan je nog altijd overwegen om het hem te vragen. Veel succes!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 1, 2025

Dit is vlgm niet helemaal oke. Hij is 12... dat is best jong he. Ik zou beter iemand zoeken van je eigen leeftijd als ik jou was.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 1, 2025

Oké bedankt voor de tips ik ga kijken wat handig is 😁

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 4, 2025

Ik zou gewoon eerst met hem praten over dat en dan gw een beetje aanzien wat hij ervan gaat vinden en gw samen omkleden hij is wel erg jong maar als hij het zelf oke vindt is het minder erg 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 5, 2025

Miss een keertje terwijl hij omkleedt aan zijn kont zitten en kijken wat hij daar van vindt.

xxx anoniem3433 schatje

• September 6, 2025

@Anoniemr45t455td  Zoals ​@Eminem4Life  al zei misschien eerst met hem praten over de pubertijd enz misschien is hij er nog helemaal niet mee bezig en denkt hij dat je alleen kunt plassen met het worstje🙈, (niet verkeerd bedoeld hoor).  Maar het blijft familie  en als jij aan hem zit is dat incest. En als het dan toch zover komt kan jij beter aan je eigen piemel sjorren en hij ook aan z’n eigen piemel. En ja er zit toch 4 jaar leeftijdsverschil tussen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 15, 2025

Als ik t me zo bedenk kan ik dit ook niet maken. Vooral om het verhaal van die vriend die sex gehad heeft, sorry dat ik zo ranzig was om ook met deze ideeën te komen