rukken ging heel erg mis, wat moet ik nu doen?

  • 10 October 2019
  • 8 reacties
  • 1256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben bang dat ik iets doms heb gedaan? Ik ben een beetje bicurious en ik heb een crush maar dat wil ik niet. Ik maakte me er best veel zorgen om of ik gay zou zijn of niet dus nu heb ik een stuk van de vingerplant van mijn moeder afgebroken en de achterkant in mn anus gedaan. Dat was heel fijn maar toen ging ik rukken en toen brak hij binnen in me af. ik kon hem ook niet meer terugkrijgen. en nu heb ik dus heel veel pijn, vooral als ik moet poepen. het bloedt ook best wel en ik moet overal onderbroeken meenemen omdat ik bang ben dat het doorlekt.Ik heb nu al zoveel onderbroeken gebruikt dat ik geen meer over heb en ik maak me gewoon veel zorgen. is het raar om als jongen maandverband te kopen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

8 reacties

Ik vind het niet raar om als jongen maandverband te kopen hoor. Zeg gewoon dat het voor je vriendin is. Een meisje die ik ken koopt ook altijd scheermesjes voor haar vriend dus dan moet het de andere kant op ook niet raar zijn.
Veel succes met het stoppen van je bloeding!
Wat moet ik tegen de kaissiere zeggen dan? gewoon ''he dit is voor mn vriendin?'' krijg ik het dan gewoon mee?

Groeten,
nathan
Wat je ermee doet hebben zij geen zaken mee al zou ik toch in jou geval naar de dokter gaan want in je anus zit iets hoger de prostaat en geloof mij je zou geen zweer willen daar. Ik ben transseksueel en ben eerlijk ook ik hou van iets in de anus maar bloed je is dat geen goed teken en je bent jong dus net als ik experimenteer je op seksueel vlak.

Het moet eruit want het is een plant en doordatje een stuk afbrak zal dit gaan rotten en kan een serieuze infectie geven. Wat je best doet is hou de sproeikop van de douche op je aars want water stopt bloedingen en gebruik volgende keer een vinger dat breekt niet af
Een bloeding in je darmen is niet echt zo leuk.
Gezien je al meerdere onderbroeken hebt doorweekt met je bloed, lijkt het mij vrij ernstig.
Aarzel dan niet om naar een EHBO- of huisartsenpost te gaan.
Een open wond is niet zo best, maar in je darmen is het pas echt ellendig.
De gevolgen kunnen een tikje rampzalig zijn, wanneer er ontlasting en ziekteverwekkers vanuit je darm je lichaam in komen.

Je hoeft overigens helemaal niets te zeggen als je iets koopt, dus maak je daar maar niet al te veel zorgen over.
Je hoort andere dingen aan het hoofd te hebben.
Hey Nathan

Zoals MensPersoon zei, ga je best langs bij een arts. Deze zien wel vaker situaties zoals degene waar jij je momenteel in bevindt. Neem gerust contact op met de huisarts, en leg uit waar je last van hebt. In de tussentijd zou je maandverband kunnen kopen. Daarvoor kan je simpelweg naar de winkel, en kan je, eventueel aan de zelfscan, afrekenen zonder verdere uitleg.

Groetjes
Kenshin
Ik heb het net aan mijn moeder verteld, ze was niet boos, maar zei dat we vanmiddag naar het ziekenhuis gaan om er naar te laten kijken. Wat gaat er nu gebeuren? ik wil dit echt niet
Ze zullen vragen wat er gaande is omdat voor wat zit je daar? Het kan zijn dat ze met een latex handschoen met wat glijmiddel erop gaan voelen of met een camera geloof mij het klinkt pijnlijk maar je voelt het bijna niet en omwille je zegt dat je bloed is de camera denk ik de optie omdat ze moeten kijken is je darm gescheurd, geschaafd enz.... ook zal gekeken worden naar eventuele wondjes en geloof mij het klinkt erger dan het is dus wees niet bang want een infectie is een pak erger dan het onderzoek.

Maandverband kost geld en niet zo goedkoop en zit het stukje plant er nog in moet het eruit maar niet om vies te klinken je kakt en dat is afvalstoffen die wij niet nodig hebben maar je aars bloed dus je kak waar bacteriƫn inzitten kan ernstige gevolgen geven dus goed dat je naar het ziekenhuis gaat
Verstandig dat je dit aan je moeder verteld hebt. Hoe is je tijd in het ziekenhuis verlopen?

Gr. Kenshin

Reageer