Skip to main content

rukken

• February 10, 2026
  • 16 reacties
  • 1228 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 14 en vraag me af hoe mensen aftrekken in bed. Wat doe je met de sperma? Trouwens is 14 cm lang en 4 cm breed goed en hebben jullie ook wel eens het gevoel gehad om samen met bijv. Je klasgenoot te rukken? Zo ja wat deden jullie dan

Dit topic is gesloten

16 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

Op de eerste vraag, kijk eens naar dit topic 😉

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/hoe-trek-je-af-in-bed-zonder-gedoe-100840

Op de 2e vraag, de penis lengte tabel, joepie! https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37 en wat maakt de lengte uit? 

En op de derde vraag. Lees maar eens in ál deze topics: https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken+met+vriend

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

bij mij gebeurt er nog niks maar zou wel wat samen met iemand, met jou want jij wil het ook, willen proberen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

@DJEE let je op forumregels 3 en 4 hè😉

3. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

4. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Wilde dit alleen ff zeggen, ik zal nu wel weer on topic gaan natuurlijk 🙃

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

Hoi, ik ben een jongen van 14 en vraag me af hoe mensen aftrekken in bed. Wat doe je met de sperma? Trouwens is 14 cm lang en 4 cm breed goed en hebben jullie ook wel eens het gevoel gehad om samen met bijv. Je klasgenoot te rukken? Zo ja wat deden jullie dan

Nou het was  met mijn ex   was wel leuk kwam op mijn borsten  klaar 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

bij mij gebeurt er nog niks maar zou wel wat samen met iemand, met jou want jij wil het ook, willen proberen.

Kom hahahaha

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Ben gelukkig niet de enige. Ik vind het geen slecht idee!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Kom hahahaha

Hoe oud ben je als ik vragen mag???

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

ik ben 12 en nieuwsgierig hoe het zou zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

ik ben 12 en nieuwsgierig hoe het zou zijn.

Ik denk dat het mn helaas niet gaat worden ivm de forum regels.... als het aan mij zou liggen zeg ik ja

Ben je homoseksueel?

*Tekst aangepast door de kindertelefoon ivm forumregel 3

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

Weet ik niet nog niks gedaan

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 12, 2026

Ik zou dit zo graag willen ik ben 15 en bi. Ben jij hetero, bi of homoseksueel?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 13, 2026

Ik zou dit zo graag willen ik ben 15 en bi. Ben jij hetero, bi of homoseksueel?

Ik ben bi, heb jij al iemand op het oog waar je dit evt mee zou kunnen doen ik wel ik moet alleen dat meer laten weten het liefst door indirecte vragen te stellen... heb jij tips 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 14, 2026

Ik ben bi, heb jij al iemand op het oog waar je dit evt mee zou kunnen doen ik wel ik moet alleen dat meer laten weten het liefst door indirecte vragen te stellen... heb jij tips 

Ik wil het heel graag met iemand uit mijn klas doen maar durf het niet te vragen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 14, 2026

Ik wil het heel graag met iemand uit mijn klas doen maar durf het niet te vragen.

Oke mijn pva is dat ik met hem ga afspreken hij is al dirty minded dus dat ga ik gwn veel terug doen en hij maakte echt een keer een foute opmerking naar mij daar ga ik hem aan herineren miss vraag hij het dan wel.…

Ik zou ook gwn een beetje flirty doen naar die jongen waarmer jij het wil ​@Jantje1754 en dan ook afspreken😏

Laten we het allebij proberen!

• February 14, 2026

tbf ik chap die shit gewoon op, proteine weet je.

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • February 16, 2026

Hoi allemaal,

Dit topic begint uit te lopen op een chat en dit is niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan om te hinten op contact. Daarom hebben we het topic gesloten.

Groeten,

Robbin (De Kindertelefoon)