Skip to main content

Hé allemaal.

ik hoor overal het rozen koeken spel .

aleen wat is het eigen lijk

heb wel enig idee. Alleen weet niet echt wat het is.

wie kan het mij stap voor stap uitleggen.

Ik heb het even voor je opgezocht; 

Het roze koekenspel wordt voornamelijk gespeeld door jongens. Waarom wordt zo duidelijk, Het spel houdt namelijk het volgende in: Men gaat in kringetje zitten rondom een roze koek, waarbij ze handelingen op zichzelf verrichten. Wie als laatste “komt” over de roze koek, eet deze roze koek op.

bron: jalta.nl 

Mij_Niet_Gezien 

Jongens gaan rond een roze koek staan en gaan dan aftrekken. Ze moeten dan klaarkomen over de koek en wie het laatst komt moet de koek opeten. Nogal smerig 😂

gadverdamme 

Het roze koeken spel is dat jongens om een kringetje gaan staan en dan gaan ze aftrekken en wie zich als laatste klaarmaakt moet de koek opeten met sperma er op

Haha Zijn er echt mensen die dit gedaan hebben?

Tuurlijk bestaan er mensen die dit soort rare dingen doen

@anoniem436

Ohja 🤔 en ooit heeft iemand dit bedacht en voor het eerst gedaan dus? Ik vond het al bijzonder dat ik koffie drink met een (trouwens best lekkere) roze koek er bij.  Het fantasie volste dat ik erbij kon bedenken was misschien een beetje boter of slagroom er op. Dat past er beter bij denk ik. En je hoeft je er niet zo voor bloot te geven en in te spannen....

Haha Zijn er echt mensen die dit gedaan hebben?

@Anoniem436 Kan het me niet voorstellen, maar ja, je hebt altijd gekken. Ik ken iig niemand die dit ooit heeft gedaan.

Ohja 🤔 en ooit heeft iemand dit bedacht en voor het eerst gedaan dus?

@Tover01 Heb ooit gehoord dat het uit het leger komt. Het is ook wel bekend als ‘crackertrekken’ Het hoeft dus niet per se op een roze koek 😅

een beetje boter of slagroom er op. Dat past er beter bij denk ik. En je hoeft je er niet zo voor bloot te geven en in te spannen....

Slagroom lijkt me beter idd. En het is ook niet zo erg als dat per ongeluk in de koffie komt😂

Ja inderdaad @Tover01 vind het zelf ook maar een vieze gedachten om het sperma van je vrienden om te eten..

Gadver dat klinkt echt heel erg vies..🤢 Ben het helemaal met je eens @Tover01 een roze koek met slagroom is echt een veel betere combinatie haha😉😅

Hoi, ik weet een wat smakelijker en minder genante variant. Zoveel mogelijk roze koek in je mond stoppen en dan een verhaaltje proberen te vertellen.  En ook ik ben het met @Tover01  eens. Slagroom kan ook ;P Dat is veel lekkerder XD. Zoals   @tim16  terecht zegt ik ken ook niemand die dit gedaan heeft of doet.  Ik heb ook het gevoel dat ik iemand dan altijd een tikje minder serieus zou nemen of dit beeld in mijn achterhoofd zou hebben als ik wist dat ie dit had gedaan of als hobby heeft 😄

Groetjes liefs Tartan X

Reageer