Vraag

rozen koeken spel

  • 18 December 2023
  • 6 reacties
  • 822 Bekeken

Badge

hoi,

ik ben non-binare en ik wil is een ker het roze koekenspel spelen met mijn vrienden, maar ik ben ben te bang om het te vragen aan mijn beste vrienden. Hoe kan ik dit het beste overbrengen. Ik wil mijn beste vrienden niet kwijt. 


6 reacties

Als ze niet met je willen spelen wil ik wel 😋

Reputatie 7
Badge +17

Tja, gwn vragen of ze samen met jou op een roze koek willen rukken. Zou niet weten hoe je het anders moet vragen. Als je denkt dat ze niet goed gaan reageren kun je het beter niet doen. Weet verder niet wat non binair zijn er mee heeft te maken, maar goed

Badge

Zou ik misschien de roze koek mogen opeten? Ik vind ze erg lekker. Wel nadat jullie klaar zijn. 😉

Reputatie 7
Badge +9

wat is het roze koeken spel?

Reputatie 7
Badge +14

@ikweethetnietmeer2009  dat is iets heel ranzigs als ik zo vrij mag zijn om mijn mening te geven. Ik begrijp niet dat mensen te eerste al in een groepje hun *piep* laten zien maar oké live and let live, maar daarna aftrekken en over een roze koek spuiten begrijp ik in ieder geval niks van. En dan mag 1 van de deelnemers die koek opeten ofzo. Ik ben denk ik preuts ofzo maar ik laat mijn fluitenkruid aan niemand zien en zeker niet voor een spel. Wie het bedacht heeft weet ik niet. En iedereen mag natuurlijk doen wat ie wil blabla maar ik bedank ervoor.  Maar goed, dat is blijkbaar het 'spel'..

Liefs, Tover xxx

 

Reputatie 1
Badge

@ikweethetnietmeer2009  het roze koeken spel is zoiets dat je in een groepje om een roze koek gaat staan rukken en klaarkomen(wtf) en de gene die als laatste klaarkomt moet m opeten 🤮 

Reageer