hoi,
ik ben non-binare en ik wil is een ker het roze koekenspel spelen met mijn vrienden, maar ik ben ben te bang om het te vragen aan mijn beste vrienden. Hoe kan ik dit het beste overbrengen. Ik wil mijn beste vrienden niet kwijt.
hoi,
ik ben non-binare en ik wil is een ker het roze koekenspel spelen met mijn vrienden, maar ik ben ben te bang om het te vragen aan mijn beste vrienden. Hoe kan ik dit het beste overbrengen. Ik wil mijn beste vrienden niet kwijt.
Als ze niet met je willen spelen wil ik wel
Tja, gwn vragen of ze samen met jou op een roze koek willen rukken. Zou niet weten hoe je het anders moet vragen. Als je denkt dat ze niet goed gaan reageren kun je het beter niet doen. Weet verder niet wat non binair zijn er mee heeft te maken, maar goed
Zou ik misschien de roze koek mogen opeten? Ik vind ze erg lekker. Wel nadat jullie klaar zijn.
wat is het roze koeken spel?
Liefs, Tover xxx
Als ze niet met je willen spelen wil ik wel
Ik ook
Oke, I know, ik ben een meisje, maar ik was toch wel ff benieuwd wat nou het roze koeken spel is. Het klinkt heel ranzig, ik moet al kokhalzen als ik alleen al eraan denk. Ik heb ooit een x gehoord van ´crackertje trek´ een zelfde variant, maar dan met crackers.
volgens mij is het een grote hoax, iedereen vertelt het aan elkaar maar niemand doet zoiets.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.