Skip to main content

romper gekocht

• August 4, 2026
  • 0 reacties
  • 220 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Mijn moeder is de laatste tijd niet vaak thuis omdat ik geslaagd ben en zij vaak in het weekend weg gaat. Ik heb daarom een paar weken geleden een pak met trekpleister luierbroekjes gekocht. Ik zou veel liever goede luiers zoals tena slip of Abu little kings willen maar die kan ik moeilijk naar mijn huis laten bezorgen omdat bezorging meestal doordeweeks is en ik weet van tevoren niet of je het naar een bezorgpunt kan laten sturen. Ik was vandaag bij de Lidl om boodschappen te doen en toen liep ik langs het rek met vrouwenkleding enzo, toen zag ik daar een bodysuit liggen, ik vind al heel lang bodysuits en rompers echt heel opwindend omdat het ook over je kruis heen gaat en dat doet gewoon iets met mij ofzo.  en ik wou hem echt graag hebben maar ik vind het een beetje raar om vrouwenkleding te halen omdat mijn vader transgender is en ik heb daar echt heel veel moeite mee gehad en ik wil echt niet zijn zoals mijn vader. Maar ik heb het toch gedaan omdat ik denk dat als ik een vriendin krijg dat allemaal niet meer zo interessant vind. Ze hadden verschillende kleuren en maten maar de donkerblauwe vond ik het mooist, thuis ging ik hem openmaken en aan proberen. Ik deed eerst een luier aan en dan de body er over heen. Hij zit wel erg straks maar dat voelt eigenlijk wel heel fijn. Weet iemand btw hoe strak die horen te zitten? Ik ga er nu al in slapen en ik vind het echt zo heerlijk. Ik ben wel benieuwd wat andere mensen hiervan vinden. 

Alvast bedankt voor jullie reacties😁