Vraag

rode bultjes boven penis

  • 15 August 2020
  • 5 reacties
  • 836 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben 15 jaar en nog maagd. Ik heb opeens twee rood glimmende bultjes boven m'n penis. Ik heb geen idee wat het is. 

Hebben jullie een idee


5 reacties

Hi Oranjekokosnoot,

 

eigenlijk heb ik ook geen idee. Ik heb het zelf iig niet gehad en mijn twin ook niet en we hebben het ook nog nooit gezien bij andere jongens, wat natuurlijk niet veel zegt.

Het beste ga je even langs je huisarts, die heeft er verstand van.

 

Ik was natuurlijk wel nieuwsgierig en via google kwam wel iets tegen over van alles en nog wat wat je aan je piemel kan krijgen en ik zou dat ook niet allemaal doorlezen, maar er stond halverwege de pagina een plaatje van iets wat het misschien zou kunnen zijn, gezien de omschrijving die je gaf. Daar spreken ze over waterwratjes.

Zie https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/75288-rode-plekken-vlekken-bultjes-of-zweertjes-penis-eikel.html

Het is dus een wilde gok, misschien lijkt het er op en is het toch iets anders, dus ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan.

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

Goh, eehh, 

Ik wacht denk in nog even met naar de dokter gaan. Ik denk dat het vanzelf wel weg gaat en het doet verder geen pijn ofzo. Ik heb ook geen jeuk of last. Als het niet Weggaat zal ik wel even naar de dokter gaan. 

Eerst was eromheen ook geïrriteerde huid, maar dat is weg. Dus ik denk dat dit nog iets daarvan is.

Bedankt in ieder geval.

Reputatie 4
Badge +3

je kan idd naar de huisarts gaan, die kun je ook volledig vertrouwen.

 

1 is al weg, die andere zal denk ik ook wel weggaan dan.

Ik kijk ff hoe het daarmee gaat maar ik denk dat t wel goed komt. Bedankt in ieder geval

@M en Ms 

En @Annoniem_x 

Dankjewel voor de hulp. 1 bultje is al weg en die ander enkel een klein rood plekje wat wss ook wel weggaat. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval. Idk wat het was maar k heb er geen last meer van.

Reageer