Vraag

Richting stijve penis


Ik heb een vraagje hoe staat jullie penus als jullie een stijven hebben bij mij staat hij redelijk omhoog gericht

17 reacties

Hi StefdeStef,

tik 'm aan, mijne ook, maar hij staat nog wel een stukje van mijn buik af en ik heb (net als mijn twin btw) aan het einde van mijn piemel een klein knikje/bochtje naar links :P

Ik jouwe wel soort van recht of ook een bochtje of knikje ofzo?

Groetjes,
M&M;s
Mijne is gewoon recht @M EN MS
Ok, nice 🆒 @StefdeStef
Hi Stefdestef,
Mijne staat flink omhoog met een flauwe bocht omhoog.
Verder is hij recht!
Het is een grote pik, dus het valt sterk op dat hij omhoog staat.
GroetJe M12G
@M12G,

hoe stop jij 'm in je onderbroek dan, ik doe altijd naar links, Ik bedoel als ie stijf is, steek die er van boven uit als je 'm omhoog doet toch?

Groetjes,
M&M's
Ik moet hem ook altijd naar links of rechts doen anders zien ze hem ook
Hi StefdeStef,

ik doe mijn piemel altijd naar links, als ik 'm een keertje naar rechts doe, dan krijg ik gelijk een stijve, omdat het anders voelt :P
Vooral als ik loop. Mijn twin heeft precies hetzelfde

Groetjes,
M&M's
@M&M's
Hey,
Ik stop hem naar rechts. Meestal schuin naar beneden.
Ik draag graag lycra boxers, want slips zijn meestal te klein! ook voor mijn ballen!
Ik kan hem helemaal naar opzij steken (horizontaal) Als hij dan echt stijf word, dan komt hij helemaal over mijn dijbeen uit en prikt de eikel een bobbel opzij! Dat is echt awkward!
Meestal zit hij schuin naar beneden. Dan ligt hij schuin over mijn dij.
Ik kan hem ook langs de binnenkant van mijn dij, naar beneden steken. (bijna verticaal) Dat valt niet zo heel erg op als hij stijf is. Maar het zit echt heel onhandig. En als ik zit knelt het meestal waanzinnig! Dan wordt 'ie weer halfstijf door de druk.
Omhoog dragen kan ik niet. Dan komt de eikel bij slap, er uitsteken. En bij stijf wel 8cm. van de pik.
Wat jij hebt met links dragen, heb ik met rechts.
Als ik worstel, dan wissel ik wel af, met rechts en links. Hij steekt schuin naar beneden. Het is logisch dat ik veel contact maak via mijn pik met mijn tegenstander. Dat komt omdat hij enorm dik is.
Groetjes M12G
@M12G,

bedankt voor je update, maar als je hem naar beneden doet, steekt ie toch wel uit het pijpje van je boxershort?

Groetjes,
M&M’s
ik heb hem ook recht naar boven staan en heb hem altijd naar links. Als hij stijf is gaat hij soms onder het pijpje van mijn boxer door!
@M&M's,
Ja, slap zit het er nog net onder, maar stijf steekt hij duidelijk uit!
Eigenlijk kan een boxer het niet bedekken. Daarom heb ik met omkleden met gym, en sporten altijd bekijks! (stiekem gluren) ik ben er aan gewend.
Het komt denk ik ook omdat hij zo dik is.
Hoe vinden jullie dat als bij een jongen de pik goed te zien is (bij omkleden) omdat hij groter is uitgevallen dan bij de meeste anderen?
Ik draag dus meestal schuin rechts maar ook wel links (maar ik heb het gevoel dat het dan meer opvalt)
Of ik draag soms horizontaal naar rechts. Als hij dan stijf wordt is het vet goed te zien!
GroetJe
De mijne staat een beetje tegen me buik aan maar soms een beetje van me buik ik ben niet dik ofzo
Reputatie 1
Badge
Ik heb een vraagje hoe staat jullie penus als jullie een stijven hebben bij mij staat hij redelijk omhoog gericht
Same. Best omhoog idd
Schuin omhoog gericht raakt bijna mijn buik .
Ik heb geen piemel ? sorry
Mijn piemel staat recht tegen mijn buik als ik een stijve heb . Ben ooit zo is handsfree klaargekomen . Ik was 15 jaar ?

Reageer