Rekenmachine lekt mijn zaad uit GEIL!

  • 30 October 2021
  • 3 reacties
  • 1373 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi reageerders!

Ik ben Anna (anonieme naam), en ik zit in de klas heel graag op dingen. Zoals mijn etui maar ik merk dat ik het het fijnst vind op de rekenmachine. Er zit namelijk een scherp puntje aan en over mijn clit is dat super lit.

Ik doe dit nu sinds kort ook thuis of af en toe met mijn vriendin (Rebecca) maar toen moest ik klaarkomen. Er kwam allemaal vocht uit (ik weet nog steeds niet wat dat was). Rebecca zei dat het squirten was, maar nu elke keer als ik mijn rekenmachine gebruik lekt het. Nog steeds!! Het is inmiddels al een week geleden en hij lekt nog steeds, als ik dat zie (tijdens de les) word ik weer opgewonden. 

Help me alsjeblieft wat moet ik doen en ben ik verslaafd?

Groetjes!


3 reacties

Badge

Hallo!

Mijn naam is  Ian, 

 

Af-en-toe voel ik aan mijn penis tijdens school. Heel soms kom ik ook klaar, dit is een fijn gevoel maar niet de bedoeling om dit tijdens school te doen. Op een dag kwam een meisje naar mij toe en vroeg wat dat witte spul op de grond en op mijn tas en broek was. AWKWARD!. Sinds dien doe ik het alleen nog maar tijdens de pauzes op het toilet. Dit is een echte aanrader want de spanning van mensen die je elk moment kunnen betrappen is sensationeel! 

Groeten van mij!

Mooi antwoord @geileboy020 :joy:

 

Maargoed wat je kan doen @zwartehuidskleur is je rekenmachine openen (vaak zitten er schroefjes op de achterkant)

en hem eventjes laten drogen.

 

Veel succes :P

Reputatie 2
Badge +2

ik zou ook de volgende keer iets anders gebruiken dan je rekenmachine.

misschien eens bij een drogist een kleine vibrator kopen waarmee je kunt spelen, of via bol.com bestellen met een cadeaubon die je bij de supermarkt kunt kopen. (en dan ophalen bij een PostNL ophaalpunt)

Reageer