Vraag

Rare vagina

  • 4 October 2019
  • 5 reacties
  • 573 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai hai,

ik vind dat ik een rare vagina heb want, 1 van mn schaamlippen is heel lang maar dan de andere kant is echt super kort, en ik schaam me er heel erg voor! Heeft iemand tips?

XOXO

5 reacties

hoi, ik ben een jongen maar ik weet toevallig dat dat juist heel normaal is, heel vaak is het zo dat de ene schaamlip korter is dan de andere, dit is absoluut niet raar en totaal niet iets om je voor te schamen
Badge
je moet die ene schaamlip uitrekken door er een gewicht aan te hangen
Hoi

Het is heel normaal voor schaamlippen om verschillend te zijn. Vaak worden er in magazines en dergelijke enkel vagina's afgebeeld die er "standaard" zouden uit zien, waardoor soms vergeten wordt dat andere vormen even prima zijn.

Hoewel de redenering van berend2 op het eerste zicht logisch lijkt, zou ik afraden om eigenhandig je lichaam te proberen veranderen. Met gewichten en dergelijke zou je jezelf kunnen bezeren. Moest je je zorgen maken, is het verstandiger om langs te gaan bij de huisarts.

Groetjes
Kenshin
Ieder meisje haar vagina is anders de een heeft inwendige schaamlippen de andere uitwendig zo heb je zoals je wel kent een kamelen teen. Je vagina is volkomen normaal en ik ben niet zeker maar ben je nog maagd want dan lijkt je vagina vreemd omdat je maagdelijkheid nog niet is genomen dus maak je vooral niet druk want zoals ik hoor is alles in orde
Hey Gekko124!
ten eerst niet luisteren naar de rare antwoorden met uittrekken,
Maar je moet er eigen niet over schamen! elke vagina is uniek.
Ik had zelf een ex met ook 1 schaamlip die iets groter was en ik vondt
het tegek! had gaf voor mij echt een beter gevoel, Dus gwn lekker
los laten die schaamte en trost op zijn!

Hopelijk heb ik je geholpen (:

Reageer