Is mijn penis raar? Ben 16, hij is 17 cm stijf maar hij kan slap gewoon 1 cm ofzo zijn!
Is dit normaal? Hij functioneert wel gewoon normaal.. kan het zijn dat er 2 soorten penissen bestaan; bloedlul en een vleeslul? Heb daar 1x over gehoord maar weet niet of dat trashtalk is.. bloedlul; stijve penis lengte word beïnvloed door hoeveelheid bloed dat toegevoerd word. Vleeslul; Stijve penis lengte is vooral huid
Ben ik de enige hiermee? Vind t best raar, alles werkt gewoon normaal maar die lengtes.. stijf 17 en slap gewoon 1!
Bladzijde 1 / 1
Dat verschil in lengte lijkt mij een beetje overdreven.
Echter denk ik dat dat niet zo'n groot probleem hoeft te zijn , als alles functioneert en de lengte prima is.
Dat met "soorten" penissen lijkt mij vrij onzinnig.
Bij ieder neemt het volume toe , omdat bloed de zwellichamen vult.
Dat het niet bij iedereen hetzelfde gaat is geen wonder, maar dat betekent niet dat er verschillendr groepen gevormd moeten worden.....
Echter denk ik dat dat niet zo'n groot probleem hoeft te zijn , als alles functioneert en de lengte prima is.
Dat met "soorten" penissen lijkt mij vrij onzinnig.
Bij ieder neemt het volume toe , omdat bloed de zwellichamen vult.
Dat het niet bij iedereen hetzelfde gaat is geen wonder, maar dat betekent niet dat er verschillendr groepen gevormd moeten worden.....
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.