Skip to main content
Vraag

Rare kinks

• October 17, 2025
  • 15 reacties
  • 1047 Bekeken

hoi, ik ben een jongen van 16 en ik heb heel veel kinks, kunnen jullie jullie kinks laten weten zodat ik weet of ze normaal zijn

15 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Ik heb er eentje, zie onderstaande topic :)

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 18, 2025

Ik heb er geen.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 18, 2025

Hoi, normaal bestaat niet 😉 Als jij en je lief iets fijn vinden en je wordt er niet fysiek of psychisch door benadeeld zou ik er gewoon wederzijds van genieten.  Ik heb geboeid zijn als kink en rollenspel is leuk. Ik ben onderdanig/sub in de seksualiteit, weet niet of dat een kink is. Zolang jij en je partner er happy in zijn is het helemaal prima! 

Groetjes liefs Tartan X

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 18, 2025

Ik ben gek op kreunen. Van hem dan. En ik ben juist heel dominant dus als hij bijvoorbeeld klaar wil komen en ik vind dat nog niet goed, dan is het super cool om te zien hoe hij zich moet beheersen en moeite voor mij doet.  En komt hij toch als het niet mag dan hem zien blozen en excuses aan horen bieden. En opnieuw beginnen xD. Ik ben dagelijks niet zo hoor maar met seks wel. En ik wil altijd dat hij heel netjes, met alsjeblieft zeggen,  vraagt of hij iets mag gaan doen bij mij hihi.  Doby xxx

• October 18, 2025

Ik ben als ​@Tartan16  denk ik. Maar dan mijn man de baas. Ik ben er voor hem als het gebeurt. Als meisje onder hem.  Haha funny ​@Dobymeis13  hij is echt je sub?  Ik vind dat bijzonder maar van jou stoer. Mijn kink weet ik nog niet, denk totaal overgave aan mijn kerel. 

Groetjes K.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 18, 2025

Hey, ik heb natuurlijk nog geen seks maar ik heb wel een rare gewoonte om als ik zoen met mijn meisje, mijn handen op mijn rug te houden xd. En ik vind het fijn om haar te volgen als we zoenen of knuffelen. Bijvoorbeeld dat zij gaat zitten dat ik haar dan blijf zoenen terwijl we gaan zitten haha. Vind zij ook erg leuk. Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

War is kinks????

Bit10
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 20, 2025

erm “geluiden” (aka kreunen ahem----)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey, iedereen vind weer wat anders leuk, dus het maakt niet uit wat anderen er van vinden. Ik ben ook wel onderdanig/sub. Niet perce met seks, maar ook gewoon in een relatie. Dus als mijn lief (heb ik nu niet) vraagt 'Mag ik dat?' dan geef ik het, dat soort dingen.

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey ​@Lupus 😘 ja  ik ook. ik ben ook onderdanig bij (in mijn geval)mn meisje. Dat dus en die andere dingen 😉

Liefs Tover xxx

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

Uhm als zij en ik beide kreunen 

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

--onnodige quote verwijderd--

Ik hou veel van stevige kinks zoals mn keel dichtknijpen of eens slaan , maar ook van kreunen en mn handen vastmaken ofzo xx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Doen alsof ik slaap en iemand is me dan aan het plezieren. 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Ik vind kreunen eigenlijk ook best wel aantrekkelijk of als de jongen mij op m’n plek zet

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Ik heb echt een giga lijst maar bij mij staan Submissie, restictie van beweging dat zijnde boeien dat zijnde touw, dingen als spanking en lichte tikken, choking en een die minder voorkomt is meiden die heel open zijn in scheten.