Skip to main content
Vraag

rare fetish/fantasie

• January 2, 2026
  • 7 reacties
  • 436 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii allemaal, ik ben een bi jongen van 16 en ik heb een gekke fantasie 

Ik crossdress soms en dan droom ik ervan om in meisjeskleding geneukt te worden door een grote groep mensen buiten in een bos en om daarna helemaal ondergespoten in cum in het bos achtergelaten te worden. 

Is dit raar of niet. 

Hebben jullie ook zulke fantasieën 

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 2, 2026

Eh nee ik heb dit niet. Ik ben niet bezig met seks en dat soort dingen. Maar je zal niet de enige zijn met fantasieën.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+3

Ik bedenk ook wel rare verhalen. Onze hormonen zijn hard aan het werken en fantasie kan wat doen met een mens. Doe gewoon altijd voorzichtig maar bij mij is een fantasy al uitgekomen met me liefje dus dromen mag maar niet al te groot als je ze wil waarmaken.

Forum|alt.badge.img+2

Ik heb een soort verkracht ings fantasie in een busje achterin en gewoon heb pijpen en daarna meegenomen te worden naar achter en dat ik als pop word gebruikt vind ik zo geil 

• January 3, 2026

@Lgbtqislove  ja hoor m’n fantasie is om groepsseks te hebben met jongens en meiden en dat voorbijgangers ons alleen mogen aanraken. Raar, ja ik weet het

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 3, 2026

Is niet raar, heb ik ook lol

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 11, 2026

@Lgbtqislove  ja hoor m’n fantasie is om groepsseks te hebben met jongens en meiden en dat voorbijgangers ons alleen mogen aanraken. Raar, ja ik weet het

Nee ik vind het niet raar hoor 

Forum|alt.badge.img+2

Ik ook niet hoor iemand meer fantaseert