Rare fetish

  • 21 March 2019
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik zit ergens mee. Er zit een nieuw meisje bij ons op school en ze is echt mijn type kwa uiterlijk, kledingstyle etc. Maar ze had een t-shirt aan en toen zag ik dat ze allemaal sneden heeft op haar armen, en ik werd daar heel erg opgebonden van. En word daar dus opgewonden van als ik zie als meisjes dat hebben. Is dit raar? En hebben jullie wel is zo iets meegemaakt??

1 reactie

Hey, Tijn!

Ik denk niet dat het raar is, want misschien val je gewoon op kwetsbare meisjes. Wat bedoel je trouwens met sneden op haar armen? Heeft ze zichzelf gesneden? Misschien heeft ze een huidaandoening als eczeem.

Verder is het gewoon oké als je op meiden valt met sneden, moet jij weten, toch? Het is echt geen probleem!

Ik stel je voor dat je haar eens een keer aanspreekt, omdat je haar er leuk uit vindt zien. Je kunt haar eens een keertje aanspreken en een onschuldig gesprek beginnen. Kijk maar wat eruit komt, ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Je verhaal kun je misschien delen op mijn topic over liefde, want dat gaat ook over beginnende liefdes.

Groetjes,
Geen_Naam

Reageer