Skip to main content

rare chats, heb ik iets verkeerd gedaan?

• July 31, 2025
  • 3 reacties
  • 628 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben 16 jaar en op zijn tijd vind ik het soms leuk om nieuwe mensen online te leren kennen. laats overkwam mij iets en voel me nu een beetje naar, hier is een verkorte versie van het verhaal (en sorry voor de grammatica en spelling fouten)

ik hou van nieuwe mensen online leren te kennen en meestal doe ik dit via Discord. daar kwam ik iemand met het volgende bericht tegen: “Hii, I'm kinda bored rn. Join my dm, I'm not searching for weird stuff, just wanna talk, maybe some roleplay or smth”.

ik stuurde haar een berichtje en startte een gesprek, al gauw kwam ik erachter dat zij nederlands was, vervolgens kwam ik er ook achter dat zij een meid was van 15. na een tijdje vroeg ik wat ze bedoelde met “maybe some roleplay or smth” (zeker omdat het kanaal waar het berichtje vandaan kwam bedoeld was voor mensen boven de 18).  zelf dacht ik dat dat best raar was, want roleplay impliceert vaak wat intieme dingen. (is eigenlijk helemaal niet zo maar dat dacht ik op dat moment) ik vind zo’n berichtje best raar voor n 15 jarige dus ik vroeg ernaar.

hier neemt het verhaal een kleine wending. ze zij dat ze roleplay (op de manier die ik net beschreef) niet fijn vond.  ik vroeg vervolgens waarom ze het niet vond (ik had wel meteen gevraagd of ze er mee comfortabel was op dat te delen), ze zei vervolgens dat ze niet wist hoe ze moest vingeren en dat ze er wel nieuwsgierig naar was maar dat ze het eng vond om zelf te doen (ze dacht dat het pijn zou doen), maar ook dat ze het raar vond om op te zoeken hoe het werkten.

vraag niet hoe maar ik weet hoe vingeren werkt. ik zei dat ik het best wou uitleggen, maar alleen als zij er ook comfortabel mee was. daarop zij ze ja (vooral omdat we vrij “anoniem” waren van elkaar), op dat moment was het 3 uur snachts dus ik heb gezegd dat ik het de volgende avond zou uitleggen maar eerst eff zou slapen dat vond ze vervolgens prima. de volgende dag heeft zij mij gevraagd of ik ook mastubeerde en of het pijn zou doen, ik ben daar zelf aardig open over en heb vervolgens zeker dus haar vragen beantwoord.

die avond in kwestie heeft ze niet meer gereageerd en het is inmiddels en paar dagen later. ik heb die avond meteen een bericht gestuurd met een excuus omdat ik denk dat ikmisschien te open ben geweest en dat ik uberhaupt nooit had moeten vragen naar sommige dingen. 

heb ik iets fout gedaan? ik bedoel ben 16 en zij is  technisch gezien onder de “age of consent”. ik voel me nu al 2 dagen een beetje kut en ik weet niet wat moet doen, ik wil niet op een pedo lijken. bedankt dat je dit leeest, ik vind heet sowieso fijn om dit verhaal van mn borst te hebben

(kans is ook aanwezig dat het een random catfish was maar ik ben er vrijwel zeker van dat dat niet zo is)

3 reacties

• August 1, 2025

@ShoyaIshida  het kan van alles zijn. Misschien is het geen meisje maar een man. Of dat ze geschrokken is en dit niet verwacht had. Als hij/zij niet meer terug reageert zal je het nooit te weten komen gewoon los laten en iemand anders zoeken 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 1, 2025

ik denk niet dat je iets verkeerts hebt gezegt. misschien was ze gewoon geschrokken en reageert ze daarom zo. ik zou het even wat tijd gunnen

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

Hoi,

Je bent heel goed te werk gegaan wat betreft comfortabel zijn enz. Ik denk dat haar telefoon miss leeg / kwijt / kapot is. het ligt sws niet aan jou!