Raarste plek waar je ooit hebt geplast


  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is de raarste plek waar je ooit hebt geplast?

 

ik heb zelf een lijstje gemaakt:

Uit het raam van mn slaapkamer, in hoekje van mn slaapkamer, tuin, wasbak, iemands achtertuin, vanaf een brug op voorbij rijdende auto's, vanaf een brug in het water, In de trein in een leeg gangetje (alle wc's waren defect en wou het niet in mn broek doen) In het zwembad tijdens het wachten voor de glijbaan (stond toch niemand achter me) Kleedhokje van een zwembad, vanaf het dak van mn oude basisschool. Meer kan ik op dit moment niet bedenken


12 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb een keer hoog in een boom naar beneden geplast, in een planten potje, wasbak, van een steiger. Dat was het wel denk ik

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

hoe plas je uit het raam van je kamer zonder buren dit zien? Geil al die plekken!

@annoXj  Die keer dat ik het deed was midden in de nacht en het regende keihard dus het valt dan totaal niet op.

Ben een meisje dus is best moeilijk mikken haha maar in de wasbak, zwembad, douche, in me broek want dat vind ik geil haha 

Sws in bed en in de douche, verder nog buiten op veel plekken, bureaustoel, van hoogslaper af🙈, plastic flesje, over mezelf en vast nog wel meer plekken die ik ben vergeten ahah

Ik ben een meisje raarste plek was in de bioscoop expres een straaltje in mijn onderbroek geplast omdat ik het geil  vind om kleine beetjes in mijn onderbroek te plassen.

Badge
  • thuis op bureaustoel met kleren aan
  • (douche) in zwembad > gwn normaal
  • buiten
  • in een hoekje op mijn kamer
Badge

Maar stel nou je pist in je broek of in bed, hoe ruim je dit op zobder dat je ouders het zien?

 

Badge

op mn ex in bad 😂

Reputatie 2
Badge +2

Als ik dronken ben plas ik altijd in een beker want heb geen zin om elke seconde naar de wc te lopen 

Reputatie 1
Badge

Van een brug

een keer in zwembad bovenaan zon spiraaltrap (in zwembroek). 
een keer in zo’n turks stoombad in het zwembad waar een vriend bij zat(in zwembroek) hij ging toen ook plassen.

op het dak van een kerk

in een verlaten gebouw

kleedhokje van zwembad.

een keer toen ik op de rug van een vriend zat in zwembroek

Van een hele lange glijbaan in een speeltuin

En nog veel meer plekken

Reputatie 5
Badge +4

Onderweg op vakantie, pa wilde niet stoppen en heb toen maar in een flesje geplast 

 

Reageer