Skip to main content

Raar gedrag klasgenoot

• February 10, 2026
  • 11 reacties
  • 837 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

ik ben een jongen en me klas genoot ook (ik noem hem ff bart)

Nou ik was dus met bart en nog iemand uit me klas pauze aan het houden maar hij probeerde me met zijn voet aan te raken maar ik schoof weg voordat die het kon doen maar hij bleef maar proberen maar uiteindelijk raakte die met zijn voet mijn voet en toen stopte die pas en eerder die week ik weet niet prc waarneer  maar toen was ik met bart en nog iemand buiten aan het chillen ik zat gwn in zo´n huisje te chillen in een random speeltuin en bart stond opeens achter mij dus ja ik dacht daar niet zo veel van maar toen ging die opzij en wij noemde hem een meisje (niet om te pesten we plagen elkaar daar soms mee) en toen zij hij hoe weet je dat en hij zij moet ik laten zien moet ik laten zien maar ik zij niks maar later gingen we weer naar een ander speeltuintje en toen zat ik weer in zo´n huisje en toen stond die weer achter mij redelijk dicht bij en toen zette hij zijn voet op het hekje in dat huisje dus een been stond op de vloer en de andere hoger zeg maar als je zit waar dan ongeveer je hoofd zit maar ik had dat niet door dus ik keek achter me en toen zat zeg maar zijn geslachts deel heel dicht bij mijn gezicht 

maar wat denken jullie hiervan 

bedank voor het lezen

11 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

hoe oud zijn jullie. misschien zat ze piemel niet goed en wilde hem goed doen, maar zo dicht bij je gezicht is misschien wel een beetje eng. was zijn piemel slap of stijf. maar misschien wilde hij wel wat samen met jou en bart doen, wat zouden jullie daarvan vinden.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

@DJEE 

Hij is 12 en ik ben 13 ik heb niet echt gekeken of die slap of stijf was maar volgensmij slap

maar ik weet eigenlijk niet echt of ik iets samen met bart wil doen 

maar vandaag op school zat die andere vriend tussen mij en bart maar hij keek me de heletijd  aan maar ik weet het niet

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

anders moet je eens vragen aan Bart dat hij ook eens op let hoe die andere persoon doet. je kan vragen aan die andere waarom hij zo dichtbij je wilt zijn en waarom hij zo doet en zeggen dat je dat niet wilt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

@DJEE 

bart is de genen die het doet

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

oh dan heb ik het niet begrepen. heeft bart zijn piemel ook aan anderen laten zien of alleen toen bij jou? en zijn jullie soms ook weleens bloot met een groepje en wat doet bart dan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

@DJEE 

is niet erg dat je het verkeerd heb begrepen maar bart heeft zijn piemel niet laten zien ik bedoelde zeg maar dat die dat zij en ik heb hem nooit bloot gezien ook niet in een groepje

Hoi ​@Anoniempje2, dat is irritant. 

Even eerst iets, wil je soms een punt zetten, dat is iets makkelijker lezen😅.

Ik zou als ik jou was zeggen, ga eens weg of iets, dat je even duidelijk bent dat je dit niet wil. 

Dit is niet oke vind ik als jij het niet leuk vind.

Spreek je ook soms met hem af, met zn tweeen, en doet hij dan ook zo raar?

Groetjes,

Sophiee

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

je zei dat hij met zijn piemel dicht bij je gezicht was, maar die was dus niet uit zijn broek. en zeg gewoon dat je ruimte wil en niet wil dat hij zo dicht bij komt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

@Sophie20000 ja zal ik de volgende keer doen.  maar ik spreek nooit met hem af met zen 2en .← punt 😂

@DJEE ja dat bedoelde ik had iets duidelijker moeten zijn.

ahhh, lekker bezig hahaha!!

@Anoniempje2 dat is wel fijn, ik zou wel als ik jouw was een x duidelijk zijn, want dat helpt je wel denk ik.

Laat weten als je meer beleeft!

Liefs (niet zo bedoeld als je snapt wat is bedoel hahaha) Sophie!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 14, 2026

@Sophie20000 

Ja ik zal als ik nog iets beleef het laten weten.

Ik snap wat je bedoelt.