pyjama party Jongens

  • 5 January 2022
  • 8 reacties
  • 467 Bekeken

Hey allemaal 

 

ik heb even jullie hulp nodig ik hen 15 jaar en ik wil graag een pyjama party houden voor jongens van mijn school maar nu weet ik niet of mijn vrienden ook in een pyjama slapen ik zelf slaap wel nog gewoon in een pyjama zou ik in de uitnodiging kunnen zetten dat ze een pyjama mee moeten nemen of hoe moet ik erachter komen of ze in een pyjama of onesie slapen. Wat kan ik het beste die avond doen? En wie heeft al is een pyjama party gedaan en kan me een beetje uitleggen hoe het moet

 

doeiiii


8 reacties

Badge

Meestal als ik met vrienden slaap zijn ze meestal in hun onderbroek of jogging broek 


ik zou een pyjama trouwens niet Per se verplichten maar je zou wel kunnen vragen waar ze in slapen 

Badge

Hey! Ik denk persoonlijk niet dat het veel uitmaakt wat voor kledij je aan doet om te slapen. Kan een pyjama zijn, maar ook een joggingbroek of gewoon onderbroek het lijkt mij persoonlijk ook niet echt nodig om dit te vermelden :). En als je dat wel wil, kan je gewoon slaapkledij zeggen. Wat je kan doen ligt volledig aan jou en je vriendengroep. Je kan bv een film kijken, voetballen, waarheid durven of doen, kaarten, enz..

Veel plezier!

Tsja, ik zal ze niet verplichten een pyjama te dragen. Zelf heb ik ook geen pyjama dus.. 

Veel plexier!

Badge

je kan het ook gewoon een slaapfeestje noemen dan verplicht je ze nergens toe :)

Hey allemaal 

 

ik heb even jullie hulp nodig ik hen 15 jaar en ik wil graag een pyjama party houden voor jongens van mijn school maar nu weet ik niet of mijn vrienden ook in een pyjama slapen ik zelf slaap wel nog gewoon in een pyjama.

Ik slaap zelf gewoon in ondergoed. Ik weet niet hoe dat met mijn andere vrienden gaat, maar mijn vriendin (geen relatie) slaapt ook zo.

Dus ik kan je wel vertellen dat 2 leeftijdsgenoten in ondergoed slapen.

Ik hoop dat dit je helpt!

Hey allemaal 

 

ik heb even jullie hulp nodig ik hen 15 jaar en ik wil graag een pyjama party houden voor jongens van mijn school maar nu weet ik niet of mijn vrienden ook in een pyjama slapen ik zelf slaap wel nog gewoon in een pyjama.

Ik slaap zelf gewoon in ondergoed. Ik weet niet hoe dat met mijn andere vrienden gaat, maar mijn vriendin (geen relatie) slaapt ook zo.

Dus ik kan je wel vertellen dat 2 leeftijdsgenoten in ondergoed slapen.

Ik hoop dat dit je helpt!

Je kan trouwens gewoon zeggen dat je een slaapfeestje houdt en vermelden dat slaapkleding niet verplicht is, of iets in die richting.

Je kan er bij zeggen dat ze slaapkleding mee moeten nemen. Dan kan je namelijk een pyama, onderbroek of joggingsbroek mee bedoelen.

Je kan er bij zeggen dat ze slaapkleding mee moeten nemen. Dan kan je namelijk een pyama, onderbroek of joggingsbroek mee bedoelen.

Precies.

Zet iets in de kaart als dit: "Neem gelieve deze slaapkleding mee, bijvoorbeeld: onderbroek, pyjama, joggingbroek, etc."

Reageer