Vraag

Puistjes achterop penis.

  • 28 August 2018
  • 4 reacties
  • 816 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al heel m'n leven van die hobbeltjes/puistjes op de achterkant van m'n penis en over mijn balzak. Als kind ben ik hiervoor naar de dokter geweest en die vertelde me dat het volkomen normale puistjes zijn, dat was al weer 6 jaar geleden. Nu was ik er laatst bij het douchen achtergekomen dat een van die puistjes rood was en eruit zag als een puist die normaal op je gezicht verwacht. Ik heb sinds m'n 12e acne (ook m'n nek, schouders en rug zitten onder de puisten. Maar ik heb nooit zoiets dergelijks gezien op mijn penis. Ik heb vandaag besloten om em uit te knijpen en het was een soort doorzichtig wit bijna kneedbaar bolletje van ongeveer 1 mm dat eruit kwam. Ik heb nog nooit met iemand intieme dingen gedaan dus het kan nooit een soa zijn.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is misschien wat ongebruikelijk maar klinkt niet direct ernstig. Misschien is het wel gewoon de acne die zich nu ook op andere plekken laat zien. Opnieuw even langs de huisarts gaan lijkt mij echter een veel beter idee dan mijn aannamen als waarheid te zien. Heb je in ieder geval duidelijkheid.
Lijkt mij niet heel ernstig nee.

Klinkt ene beetje gek. Maar heb je eerder puisten op je hoofd uitgeknepen? Wand wat daar uitkomt is toch redelijk het zelfde. Eerst wit soms vloeibaar soms een harder stukje en daarna doorzichtig vloeistof (hoor bij bloed) en dan echt rood bloed.

Dus al te veel zorgen moet je je niet maaken als het veel vaker gaat komen kan je altijd nog naar de huisarts gaan om je op je gemak te stellen❤️

Suc6❤️
Niet uitknijpen niet meer doen je kan er littekens of iets dergelijks aan over houden etc ga gewoon weer opnieuw naar de doktor maar niet uitknijpen
zelf heb ik het ook gehad
vroeger had is twee kleine puistjes op de achterkant van mn penis maar de rechterste was uit gegegroeid tot een hele grote.
een week of twee lateer deed het echt heel zeer toen heb ik heb gwn uit geknpen. het is geen soa..

Reageer