Skip to main content

hallo van af hoe oud zou je kunnen aftrekken  ik begon zelf op 10 ik loop denk ik voorop de puberteit 

ik ben nu 13 maar ik heb al been, snor en best veel oksel haar ik heb ook sperma en mijn penis is 12 slap en 16 stijf hoelang is die van jullie als jullie dat willen zeggen zou dat fijn zijn met je leventijd mijn klas is alle maal 13 en 12 dank jullie wel als er een rea komt

Al deze vragen kun je beantwoorden door gebruik te maken van deze zoek functie.
Een duizendpoot zou het aantal topics dat daarover gaat niet op een hand kunnen tellen, niet alleen omdat ze geen handen hebben, maar ook omdat er meer topics zijn met dat onderwerp dan dat zo'n beest pootjes heeft.


Zelf was ik ook vrij vroeg in de puberteit en had ook al snel okselhaar, beenhaar, een lichte snor en ongeveer een goede 16cm stijve pik toen ik 13/14 was en dat is natuurlijk boven het gemiddelde. Dit is dus ook compleet normaal en het komt vaker voor dan je denkt.


Ik ben nu 14 en ik heb ook veel oksel been haar en een betje een snor en met een penis van 10,5 slap en 15 stijf is dit mss ook een beetje boven het gemiddelde maar dit kan geen kwaad en is normaal. 

 

Grtjs. 

Stan14


Reageer