Skip to main content

prostaat orgasme

• February 8, 2026
  • 8 reacties
  • 672 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben al wat jaren met m’n lichaam aan het experimenteren, en heb ook vaak geprobeerd mn prostaat te strelen, maar kan hem niet vinden. Iedereen zegt dat het heel lekker voelt. Kan iemand me helpen?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 8, 2026

Volgens mij moet je dan met je vinger in je kont en dan voelen of je iets van een walnoot voelt of zo iets. Dit heb ik hier wel eens gelezen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Onervaren20102 heb je het al gedaan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

Onervaren20102 heb je het al gedaan?

Wel geprobeerd. Maar is lastig. Voelt wel lekker maar nog niet echt gevoeld dat ik zou kunnen klaarkomen…

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

ik durf niet in mijn kont te gaan weet niet of dat pijn doet maar zou het wel willen proberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

ik durf niet in mijn kont te gaan weet niet of dat pijn doet maar zou het wel willen proberen.

Heb het geprobeerd. Met veel olie. Voelt best lekker. Je moet er eerst doorheen komen. Maar nog niet m’n prostaat gevonden…

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Van wat ik hier op andere topics en forums heb gelezen zou het richting je navel moeten zitten

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Je kan hem het beste vinden als je al goed geil bent en al bijna klaarkomt. Dan word je prostaat groter en hard. Idd beetje zo groot als een walnoot. Ik kan er alleen bij als ik op m'n hand zit en dan middelvinger erin heb en dan idd beetje in richting van je navel voelen. 🙃

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 3, 2026

Je kan hem het beste vinden als je al goed geil bent en al bijna klaarkomt. Dan word je prostaat groter en hard. Idd beetje zo groot als een walnoot. Ik kan er alleen bij als ik op m'n hand zit en dan middelvinger erin heb en dan idd beetje in richting van je navel voelen. 🙃

Dank je dat voelde lekker. Weet niet of ik m’n prostaat gevonden heb maar voelde wel lekker om heM te zoeken hihi.