prostaat/kontvingeren

  • 11 December 2019
  • 10 reacties
  • 2587 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik hoor van sommige mensen dat ze in hun kont vingeren en aan hun prostaat komen en zo harder klaarkomen. Ik zou dat ook eens willen proberen maar hoe doe je dat en doet dat geen pijn?


10 reacties

Ik doe het met mijn vingers en spuug.

je moet je vinger nat maken met spuug of glijmiddel en dan moet je je vinger langzaam in je kont doen, als je prostaat wilt raken moet je je vingertop richting je buik gaan en dan kan je je prostaat kietelen of je vinger op en neer bewegen. Als dat goed voelt kan je langzaam er nog een vinger bij doen.

PS: je nagels moeten kort zijn en ik zou je anus wassen (gewoon met douche straal) voordat je het doet anders krijg je misschien poep op je vinger terwijl je het doet.

En kom je dan vanzelf klaar of moet je tegelijk aftrekken? 
thx voor antwoord

Ik ben nog nooit klaargekomen door me alleen te vingeren. Maar als je je aftrekt en vingert tegelijk kan je sneller klaarkomen en het is het klaarkomen is heftiger. 

Ik ben zelf al wel meerdere keren klaar gekomen door enkel te vingeren maat volgens mij is het net als bij vrouwen

De meeste vrouwen kunnen niet klaar komen door enkel penetratie maar moeten hun clitorus stimuleren 

Thx ik gaa het eens proberen

Hallo Thibaultaltlol :)

Ik vinger eigenlijk alleen mijn kont als ik jeuk heb maar dan is dat geil en dan ga ik door en kom ik soms klaar dan. 

-Dr8gon99

De erectie wordt harder en het kan op begin wat irritant aanvoelen maar dat gaat over 

Badge

dus hoe was het ik ben niewschierig hoe het voelt om klaargekomen als een jongen?

@Z0ey voelt best fijn maar ik denk dat het veel fijner is om als meisje klaar te komen, nu ben ik nieuwsgierig! hoe is het om als meisje klaar te komen? voor een meisje lijk me fijner omdat je kan masterberen via clitores en vagina en die zijn bedoeld om te masterberen maar bij de jonge kan je via eikel en kont masterberen maar je kont is eigenlijk niet bedoeld om te masterberen denk ik

Ik heb het laatst nog gedaan en kwam tijdens het vingeren klaar, ik vond het best een fijn en lekker gevoel en ga het zeker nog vaker doen, en het deed geen pijn. 

Reageer