Vraag

Prostaat

  • 23 November 2021
  • 3 reacties
  • 605 Bekeken

Badge

Hoi

Ik ben een jongen (14) en ik vraag me af wat er gebeurt als je je prostaat vindt.
En waar precies ligt je prostaat?

 

Groetjes


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Haha goeie vraag! Blijkbaar krijg je een erg fijn gevoel als je er aan komt en sommige mensen kunnen er blijkbaar handsfree door klaarkomen (wat heel moeilijk is). Verder gebeurd er vrij weinig vgm. De prostaat zelf ligt als het goed is aan de buik kant in je anus. Je zou een plaatje kunnen opzoeken voor de duidelijkheid op google!!

Hoop dat dit heeft geholpen!

Groetjes,

-SeaTurtle

Hoi!
De prostaat is heel makkelijk te vinden. Deze ligt ongeveer drie centimeter in de anus. Je hoeft dus alleen maar een klein beetje naar binnen. Wanneer je een soort bobbel met een ribbelige structuur voelt, heb je hem te pakken. Prostaatstimmulatie kan je orgasme versterken waardoor je dus heviger klaarkomt. Dit heeft, zover ik weet, geen enkele gevolgen, behalve dan bij de meeste een heftiger orgasme. 
Probeer het eens zou ik zeggen en kijk wat je ervan vindt!

Enjoy!

-annoniempje2020

Als je je prostaat hebt gevonden kan je deze stimuleren met een kom hier beweging. Veel mensen komen door het gevoel die je er bij krijgt klaar zonder af te hoeven trekken. Sommige trekken tegelijk af en zorgt het stimuleren voor een heftiger en voor de meeste fijner orgasme. Ook helpt het bij sommige mensen om een hardere zaadlozing te hebben.

Reageer