Beantwoord

producten als dildo gebruiken?

  • 16 March 2020
  • 10 reacties
  • 9272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb geen geld voor een dildo welke producten  in huis zou ik kunnen gebruiken?

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 March 2020, 11:00

Bekijk origineel

10 reacties

Sparen voor een dildo en tot die tijd je vingers gebruiken. Geen dingen gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn!

Ik ga akkoord met de vorige reactie… ik zou niks al te gek proberen als je geen héél gênant doktersbezoek wilt riskeren eerlijk gezegd...

Doe zoals meeste meiden en gebruik een komkommer maar best nog een vinger want dat hoort bij je lichaam en alles behalve een dildo of vibrator is er niet voor gemaakt om in je te steken, een vinger kan heus geen kwaad of een komkommer die de vorm heeft van een vibrator maar overdrijf niet met het penetreren want een komkommer heeft toch wel een serieuze lengte en een bepaalde lengte is te verdragen terwijl te diep gaan schadelijk is en zie je bloed stop want dat is een teken dat oftewel je iets hebt opengeschaafd of beschadigd en jongens hebben hun prostaat in hun kont terwijl meiden weer te diep vaginaal kunnen gaan wat baarmoeder schade kan geven.

Kijk eens online want daar kosten de vibrators soms €10-15 wat niet zo veel is en het werkt even goed als een dildo van €70-80 

Elektrische tandenborstel 

Als je dan toch voorwerpen gaat gebruiken doe er liever een condoom overheen. Wel zo fris en die kan je gewoon hergebruiken voor de volgende komkommer.
 

Als je een elektrische tandenborstel gaat gebruiken doe er dan een nieuw borsteltje op. Tandpasta lijkt me niet van daar onder.

Gebruik alsjeblieft geen komkommers of een pannenkoek.
Zoals de eerdere gebruikers al zeiden moet je geen voorwerpen gebruiken die daar niet bedoeld voor zijn.
Zeker etenswaren en tandenborstels zijn niet bepaald hygiënisch en je wilt geen infectie of iets dergelijks oplopen.

Koop gewoon iets zodra je het geld hebt of gebruik je vingers, maar niet iets anders...

Ik gebruik ook een komkommer en inderdaad het is voedsel maar waarvoor is een condoom want een penis is ook niet al te zuiver als je nagaat want er wordt mee geplast en komen ze klaar gaat het sperma er langs dezelfde weg uit daarom dat er condooms zijn en ik gebruik al 2 jaar komkommers in de poep maar vervang deze regelmatig omdat het een groente is en dus na een tijdje begint te rotten maar geloof mij het voelt enorm goed in de poep en een condoom is 1x terwijl je een dildo in je steekt en daarna herbruikt dus wat lijkt dan op het eerste zicht hygienischer maar ik gebruik altijd een condoom er rond 

Badge

cola fles

Gebruik alsjeblieft, alsjeblieft geen komkommer of iets anders dan VINGERS of DINGEN DIE ERVOOR GEMAAKT ZIJN.

het is echt gevoelig en iets zoals een komkommer zit vol met bacteriën en kan behoorlijk schaven en schadelijk zijn. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb geen geld voor een dildo welke producten  in huis zou ik kunnen gebruiken?

Je kan bijvoorbeeld op shein kijken bij vibrende Ooh massage zo heet het tenminste is goedkoop en heel veel mensen gebruiken het ervoor

Ik ook werkt prima en goedkoop wel zou ik hem eerst even reinigen 

Reageer