Vraag

Pride Month vieren

  • 21 June 2020
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey allemaal! Dit is vooral een vraag aan mensen van lgbtq+

Ik wil heel graag de Pride Month een keer vieren, maar ik ben pas 13 en mag nog niet naar van die grote evenementen van m'n ouders. 

Hebben jullie tips hoe ik het toch een beetje kan vieren? Ik ben btw lesbisch !

Groetjess!


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Uhhh
Bijvoorbeeld kleine pride dingentjes bestellen zoals armbandjes, een vlag of een pride achtergrond instellen? Luister naar girl in red ;)
boppen op de gay tunes of gewoon online lekker openly gay zijn of bijvoorbeeld gay memes kijken
Pride is niet alleen in juni, pride is altijd. Houd van jezelf en wie jij bent. Baby, you were born this way 

Hang een vlag uit, trek een paars shirt aan?

 

Reputatie 3
Badge +2

Uhhh
Bijvoorbeeld kleine pride dingentjes bestellen zoals armbandjes, een vlag of een pride achtergrond instellen? Luister naar girl in red ;)
boppen op de gay tunes of gewoon online lekker openly gay zijn of bijvoorbeeld gay memes kijken
Pride is niet alleen in juni, pride is altijd. Houd van jezelf en wie jij bent. Baby, you were born this way 

Bedankt voor de tips! Hier kan ik wat mee, ik hou van mezelf hoe ik ben en ben lekker open dus moet goed komen haha!

Reputatie 3
Badge +2

Hang een vlag uit, trek een paars shirt aan?

 

Dankjewell!!

Hoi

 

Aangezien grote pride bijeenkomsten momenteel zijn afgelast wegens corona, ben ik ook op zoek gegaan naar manieren om pride “in isolatie” te vieren. Dit kan je bijvoorbeeld doen door LGBTQ+ films te kijken, bijvoorbeeld met een gay koppel in de hoofdrol, met een queer regisseur, enzovoort. Je zou ook documentaires kunnen kijken over de geschiedenis en rechten van de LGBTQ+ community door de eeuwen heen, zodat je daar wat meer over te weten komt. 

 

Op apps als Tiktok zijn een hoop LGBTQ+ influencers te vinden. Hun posts bekijken vind ik altijd erg leuk en steunend. Als aseksueel en genderqueer iemand is het weleens fijn om te horen dat er meerdere personen zijn die met gelijkaardige struggels zitten, zodat je er met elkaar over kan praten. 

 

Misschien vind je de site Jong&Out wel gezellig. Daar kan je namelijk met leeftijdsgenoten praten over geaardheid, gender, enzovoort. 

 

Gr. Kenshin

Reageer