Vraag

Praten over seks

  • 6 July 2020
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensen ik ben dus 15 nu maar ik praat graag over sex maar als ik dat met meisjes doe lijk ik raar maar hoe kan ik dit het best aanpakken of heeft iemand ervaring die mij daarmee wil helpen

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. Forumregel 7


5 reacties

Dat kan inderdaad best een beetje vreemd zijn. Het hangt natuurlijk ook van de situatie en persoon af.

Als je het per se wilt, zou ik heel luchtig/niet-serieus er gewoon eens op een grappige manier over beginnen.

Als je aan hun reactie dan merkt dat ze er heel ongemakkelijk van worden, zou ik het gesprek snel een andere kant op leiden.

 

Maar waarom wil je hier zo graag over praten dan, en waarover?

Nouja tis nou niet zo dat je naar een meisje toeloopt en dan een gesprek over sex begint. Dat lijkt me nogal vreemd. Een afknapper. 

Over sex heb je het of met je bro's, of met je vriendin. Niet zomaar. Ineens. Dat gaat niet. 

Badge

haaayyy, 

 Ik zou als ik jou was gewoon beetje met vrienden erover praten, en ik zou het niet gewoon zomaar bespreken met meisjes. Is er een bepaald meisje die je bijvoorbeeld net iets aantrekkelijker vindt dan de rest, probeer dan  goed bevriend met haar te worden zodat zij zich op haar gemak bij je voelt, dan zou je het bv ( voorzichtig! ) aanspreekbaar kunnen maken. Niet vergeten dat als je als jongenszijnde opeens over seks begint bij een meisje, dat dit dan een verkeerde invloed kan hebben op het meisje, en dan schrik je haar af.

Verder zou je bijvoorbeeld ook anoniem via chatsites erover kunnen praten

 

groetjess

Hey, 

Ik zou er niet meteen mee beginnen , maar ik zou dan rustig op zijn tijd .(dat voel jij zelf wel aan . ) erover beginnen , dus begin niet gelijk over seks , maar begin eerst ergens anders over en werk daarna rustig naar praten over seks.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Ik had tijdje terug een best friend , was een meisje. (Ben zelf een jongen) was heel normaal voor ons om over dat soort dingen te praten. Ging over nnn tot menstruatie. 

Met andere meiden doe ik dat ook weer niet, omdat het dan een beetje vreemd is. 

Dus... Als je niet heel goed bevriend bent met een meid, doe het niet. Maakt het heel ongemakkelijk.

Groetjs

Reageer