Vraag

praten over masturberen

  • 18 December 2020
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Badge +2

Hy

 

Dus ik heb al een soort gelijke topic gemaakt 

Maar hoe kan ik nu een geil gesprek hebben met mijn vriend als het vakantie is ik dacht via snap maar hoe doe je dat dan er radom over beginnen.

 

Tips?

Geef ze maar 

 

Grtj 


8 reacties

Badge

 -onnodige quote verwijderd-

Ben je een jongen of een meisje? 

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik zou er een grap over maken en dan zo verder en verder gaan MAAR NIET zo met de deur in huis vallen EN weet zeker dat je die vriend/vriendin HEEL GOED VERTROUWD!!!!!!

Reputatie 2
Badge +3

Veel succes!!!

Reputatie 2
Badge +3

En veel plezier!!!!

Badge

Ik zou er een grap over maken en dan zo verder en verder gaan MAAR NIET zo met de deur in huis vallen EN weet zeker dat je die vriend/vriendin HEEL GOED VERTROUWD!!!!!!

Ja dat is een hele goede zo is dat ook bij mij gegaan alleen dan met aftrekken! 

 

Badge +2

Jongen

Maar kunnen jullie zeggen hoe ik het moet doen 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Je kan misschien eerst gwn met hem snappen over normale dingen als school corona of iets anders. En dan zal ik eerst over meiden gaan praten kijken hoe hij daar op reageert. Dan zou ik ik met de geile gesprekken beginnen maar nog wel voorzichtig als hij daar op in gaat laat zien dat hij er ook over wil praten dan moet je doorgaan en komt het vanzelf. Maar als hij wat afstandelijker gaat doen dan moet je stoppen en met een ander onderwerp beginnen. Je wil natuurlijk niet je beste vriend verliezen. Ik hoop dat dit je helpt en vraag maar gerust!

Badge +2

Zal het proberen 

 

Ik wil ook proberen om zijn lul te zien 

Hoe kan dat en is dit raar 

Ik dacht om doen en waarheid spelen  via snap met hem en er zo naar toe gaan.

Hij is hetro

En ik ook denk ik

 

Reageer