Skip to main content

ben gewoon benieuwd of jullie ook met jullie ouders over sex praten of het gewoon voor jezelf houdt

@AnoniemMMM2024 

Ik woon alleen met mijn moeder en we praten daar wel open over. Ook over de puberteit enzo


Heyy,

Ik praat eigenlijk nooit echt met mijn ouders over dit soort zaken, maar als me iets dwars zit over seks zou ik wel altijd bij mij ouders terrecht kunnen! :)

Groetjess van ItsJustMe <3


Ja daar praten we thuis heel open over. Ook als ik ik aan m’n piemel of ballen ofzo heb laat ik het zonder schaamte aan mn vader/moeder of oudere broer zien


Hoi, over seks heb ik wel van alles besproken met ze. Gewoon hoe en wat, zonder dat het 'raar' werd gevonden. Als een onderwerp dat bij het leven hoort 🙂 ook de risico's etc.  Aan het begin van mijn verkering ook nog even een update zeg maar en daarna is het een kwestie van als ik vragen heb kan ik bij ze terecht maar het vertrouwen is er wel. 

Groetjes liefs Tartan X 


Ik en m’n broer hebben wel voorlichting gehad van onze ouders maar verder praten we er niet vaak (of eigenlijk bijna nooit) over. Ik heb ook niet echt de behoefte om m’n seksleven met ze te gaan bespreken😅  Ik weet wel dat ik altijd bij ze terecht kan met wat dan ook.


Toen ik nog thuis woonde ik zit nu in een jongens internaat praatte ik het makkelijkst met mijn vader. Ondanks mijn beide ouders heel open en vrij zijn ook met naakt in huis zijn echte sauna gasten .

Ik kon me een avond terug denken het was namiddag en ik ging me na het voetballen nog douchen.  Ik ging in mijn blote kont   naar mijn kamer en ik kwam mijn pa  tegen. Hij zei ik denk dat het nu hoogste tijd is voor wat meer seksuele voorlichting. Heb je er zin in ik zei is okay. Je bent nu 11j en bent aan het puberen een bosje schaamhaar heb je al. Je piemel is flink gegroeid en jouw ballen zijn ook dikker. Hij vroeg of ik al sperma spuit na het aftrekken . Ik zei nee hij zei dan kom je droog klaar.  Zal niet lang  meer duren zoon dan ga ik je ook vertellen over condooms. Hij had gelijk een paar dagen voordat ik 12 jaar was kreeg ik mijn eerste zaadlozing.  Ik vertelde het hem ook direct ...nou ben je vruchtbaar als een volwassen man pas op met meisjes knipoogde die.


Reageer