Vraag

Pocket pussy kopen

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 790 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik wil dus misschien een Pocket Pussy kopen (of iets in die richting), ik weet alleen nog niet goed welke, daarom heb ik een vraagje aan jullie. Mocht je er zelf een hebben, van welk merk is die dan en zou je die aanraden, of zou je iets anders aanraden. 

Bedankt :)


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik zag er al eens thuis liggen die kwam van het tankstation

 

Hallo allemaal,

Ik wil dus misschien een Pocket Pussy kopen (of iets in die richting), ik weet alleen nog niet goed welke, daarom heb ik een vraagje aan jullie. Mocht je er zelf een hebben, van welk merk is die dan en zou je die aanraden, of zou je iets anders aanraden. 

Bedankt :)

Hoooii

Je kan op aliexpress kijken, daar hebben ze wel veel van dat soort dingen.

Badge

Hoii, 

ik had dezelfde vraag een tijdje geleden ook hier gesteld. 
men ik zou die informatie graag met je delen! 
 

ik heb de FPPR masturbator, voor zijn geld (op dit moment 7 euro bij bol) een hele goede masturbator. Verwacht er niet de kwaliteit van als bijvoorbeeld een fleshlight maar het is zeker geen slecht ding. 

ik weet niet hoe oud je bent en of je pik klein of groot is maar mocht je een grote pik hebben zou ik wel voor de fleshlight gaan. Die is net wat ruimer lees ik uit reviews. 
mij heb persoonlijk een niet zo’n grote pik dus bij mij past de FPPR prima. Gebruik er wel genoeg glijmiddel bij!! Zowel bij de FPPR als de fleshlight!!!! 
 

ik hoop je geholpen te hebben en mocht je nog vragen hebben kan je die natuurlijk hier stellen💪💪

Reageer