Skip to main content

Mijn vriendin (15) en ik (16) willen graag seks hebben, want we zijn beiden echt heel geil. Het probleem is dat we niet echt een goede plek hebben om het te doen. mijn ouders zijn eigenlijk altijd thuis en die van haar ook, dus thuis in bed kan niet, maar we willen we gewoon een beetje een comfortabele plek.

Iemand ideeën?

Toch wachten totdat je een keer alleen thuis bent.  Je eerste keer niet je wel een beetje comfortabel liggen hoor. 


Mogen jullie wel samen slapen of ook niet anders kunnen jullie gewoon stiekem s'nachts seks hebben als jou of je vriendin haar ouders slapen ? Je zou samen kunnen gaan zwemmen en dan stiekem in het zwembadhokje seks hebben maar is natuurlijk rechtstaand of zittend dan en minder comfortabel zoals je vraagt maar dan kan je wel perfect je vriendin vingeren en beffen en zij jou aftrekken en pijpen. Jullie zouden jullie ook kunne zeggen dat jullie even gaan wandelen en je dan in plaats van gaan te wandelen stiekem ergens verstoppen in huis waar jullie ouders nooit komen zoals op zolder ?


@Girlypower 
Haha dat wordt dan wel heel spannende sex, miss de eerste keer gen in bed, en niet gelijk op zolder een kleedhokje wc, of langs de bosrand ofzo haha 😛 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

Mij_Niet_Gezien 😆 


Ik zou het gewoon in een van jullie bedden doen als het bijvoorbeeld middernacht is, probeer dan wel beetje stil te zijn als mensen dichtbij slapen


-onnodige quote verwijderd-

Ja het probleem is dat we beiden bang zijn dat we teveel herrie maken. Ik dacht daarom misschien een hotel te boeken, maar onder 18 heb je toestemming nodig van je ouders, en dan wordt het wel heel obvious wat het plan is.


@Girlypower 
We mogen wel gewoon bij elkaar slapen. Ik heb haar ook al een keer gevingerd en zij mij afgetrokken, maar dat was niet thuis. ik heb wel eens thuis geprobeerd om haar te vingeren maar mijn moeder heeft de gewoonte om zomaar mijn kamer binnen te stormen af en toe, dus toen moesten we het heel snel verbergen.


-onnodige quote verwijderd-

Misschien kunnen jullie een keer samen op vakantie bijvoorbeeld in een tent (en dan samen in de tent kunnen jullie het doen) of in een hotel met een eigen kamer 


Want dan gaan je ouders mee alleen dan slaap je wel  apart van je ouders samen met je vriendin 


Offff. Je zegt het tegen jullie ouders… kweenie hoe zij dr in zullen staan?! Maar dan kan zij ook makkelijker aande pil….. en hoef het nie zo stieken…

 

Mij_Niet_Gezien 


Offff. Je zegt het tegen jullie ouders… kweenie hoe zij dr in zullen staan?! Maar dan kan zij ook makkelijker aande pil….. en hoef het nie zo stieken…

 

Mij_Niet_Gezien 

We zijn bang dat als we dat doen dat onze ouders dan boos worden en dat we elkaar dan niet meer mogen zien. Kans is klein, maar bestaat toch. En sowieso is het toch ongemakkelijk om zomaar naar onze ouders gegaan van yo mam pap vriendin en ik willen neuken


Haha ja dat klinkt eerlijk wel raar, ik denk wel dat mijn ouders zouden willen dat ik het vertel… en het dan ook fijn vinden dat ik het niet langs het bos ofzo doe. Maar gen thuis..

 

maarja elke ouder verschilt daarin… 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps. Jullie gebruiken wel het condoom/de morning-after pil, toch?!

 

pss. En nu je het zo zegt: ja zo direct klinkt wel een beeeetje arkwerd ja haha 😆 


Reageer