Skip to main content
Vraag

Plassen-vragenlijst

• January 21, 2024
  • 16 reacties
  • 2663 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht
  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?
  3. Ben je tevreden met ze/hem?
  4. Plas je staand of zittend?
  5. Plas je onder de douche?
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)

16 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 21, 2024
  1. Geslacht meisje
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Draag geen bh maar 75a en b pas ik niet meer
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Jaa
  4. Plas je staand of zittend? Zittend
  5. Plas je onder de douche?ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche want dan stroomt het zo lekker langs je benen 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?in de tuin achter het tuin huis is echt geil
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?nee
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?of ik plas niet of staan/herkend achtig
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?jaaaa
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?buren aan bellen
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?nee maar zou wel willen met me vriendin
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?achter het tuin huis
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?ik hou hem aan en plas dan
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?ja soms is echt geil
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?jaa
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)soms vingeren en dan en klein beetje klassen of over me koala plassen en dan er langs vrijven met me kitje
  19.  

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht Jongen
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Heb eigenlijk geen idee :)
  3. Ben je tevreden met ze/hem? ja
  4. Plas je staand of zittend? Eigenlijk altijd zittend
  5. Plas je onder de douche? ja, wie niet 🤷‍♂️
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche, dan hoef ik niet op te letten waar ik moet richten
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja, gewoon in de tuin
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir is prima als er niemand anders staat ander een hokje
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ja beetje wel omdat dan andere mensen je kunnen zien
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ergens in mijn tuin of in mijn broek zodat niemand het ziet
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee nog nooit gedaan
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in bed
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: gewoon een keer voor de lol geprobeerd of het leuk/lekker is
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? ik vind het wel geil om in mijn zwembroek te plassen
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja, dat lijkt me wel lekker
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) nee

• January 30, 2024
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 5 slap 15stijf
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja
  4. Plas je staand of zittend? Beide
  5. Plas je onder de douche? Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche makkelijker en voelt fijner
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, ik moest nodig en had geen zin om naar binnen te gaan
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?  Ja onder een tunneltje snachts
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir, mij maakt het niet uit
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ik vind het geil 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Sloot of in de tuin
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nooit gedaan
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Langs de snelweg
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Er in
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) nee

• February 12, 2024
  1. Geslacht Jongen
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8,5 slap stijf 14
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Jawel maar kan altijd beter
  4. Plas je staand of zittend? Staand
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche voelt lekkerder 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In de tuin wel is. 
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Heb wel is in een steegje geplast in de stad en snachts tegen een boom op straat
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir maar het liefst wel eentje er tussen
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja het gevoel om betrapt te worden is spannend 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?  Naar het parkje lopen en daar plassen
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?  Haha vroeger wel is gedaan met vrienden buiten
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?  Op het station
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: Moest plassen maar de wc op het station was dicht. Het was donker en er was niemand en toen ging ik op de rails plassen. Want in de trein valt het ook op het spoor dus wat boeit het.
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Heb beide wel is gedaan
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Vind het ranzig
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Lijkt me wel grappig

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 22, 2024
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 12 stijf 18
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja
  4. Plas je staand of zittend? Staand 
  5. Plas je onder de douche?  Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche want dan spoelt gelijk alles weg
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In mn tuin
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja, in de stad na het eten tegen een perkje
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir niet zoveel privacy nodig
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ergens tegen een boom
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Soms met paar jongens bij urinoir, of soms met broertje als ik aan wandelen ben ofz
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Open weiland
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag:  was aan wandelen en moest heel nodig
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nee

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? X
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Nee
  5. Plas je onder de douche? Soms 
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Geen idee
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nee (zou wel willen)
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee (zou het wel willen proberen)
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Hokje
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Nog nooit gedaan (wil wel graag)
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ik denk dat ik naar de stad zou gaan (woon 1 minuut vandaan)
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee 
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Niks (helaas)
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: x
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Geen idee
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja, leuk
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nee

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 17, 2025
  1. Geslacht meisje
  1. Hoe oud ben je? 14 jaar
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 65a
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja hoor 
  5. Plas je onder de douche? Ja soms wel
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Op de wc is wel het hygiënisch 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja vroeger heb ik op het grasveldje in onze tuin geplast 
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Beetje boven de pot hangen en dan plassen 
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Spannend 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Dan in de bosjes 
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Heel soms met een vriendin maar heb soms met mijn kleine zusje 
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Bioscoop 
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag:  ik schrok en toen kwam er ineens plas uit 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee niet stiekem soms van het lachen
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?nee
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) soms  met me vriendin

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

Geslacht jongen 

1. Hoe oud ben je? 15 jaar
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Zeg ik niet 
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja 
  4. Plas je staand of zittend? Beide 
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Maakt beide niet veel uit 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nee
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja was gwn tegen een boom aan 
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Nee hoor 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? In m’n broek 
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee 
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In m’n broek 
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag:  tijdens het gamen ooit per ongeluk in m’n broek geplast toen vond ik dat wel geil en wil wel vaker 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ja 
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja graag
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) ja vingeren toen zij plaste 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025
  1. Geslacht meisje
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? A
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Denk het wel
  4. Plas je staand of zittend? Zittend en soms als het moet staand
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Maakt me niet zo veel uit
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, echt bijna elke dag wel in de tuin van mijn bff. En vroeger ook wel vaak in de achtertuin in mijn broek of gewoon als ik nodig moest. Heb ook echt heel vaak in de tuin van mijn bff gepoept.
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja. Het was echt best laat en ik fietste terug van een vriend en ik moest zo nodig en ik kon niet naar. De bosjes ofzo dus ben ik afgestapt en op de stoep gaan hurken en gaan plassen.
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Ik ben een meisje maar ik plas soms wel in zo’n urinoir in grote steden. 
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Of staand plassen of hangen.
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja!
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Naar mijn bff en in haar tuin en als ik een luier aan heb dan gewoon daarin.a
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja, niet in een wc maar ik heb met mijn bff een hut in haar tuin waar we 2 wc’s in hebben gemaakt en daar plassen en poepen we samen in. Echt gezellig en een aanrader. Wil je hier meer over horen laat het dan weten. 
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Half Naakt naast vreemde mensen (Was eergisteren). Ik was naar het strand en moest plassen maar de zee was echt druk dus het viel erg op als ik daar zou gaan. Ik rende naar de duinen en deed mijn handdoek over me heen. Ik trok mijn badpak uit (doe normaal een bikini aan maar had die van mijn bff geleend). Ik dus met mijn badpak naast me en dus naakt met een handdoek over me heen op een rustige plek op het strand plassen. Toen ik bezig was met plassen   Moest ik met mijn vingers bij mijn vagina zijn om staand te kunnen/mikken (ja je leest het goed. Ik ben een meisje en ik kan staand plassen. Voor een uitleg laat het weten.). Ik was dus bij mijn handen tussen mijn benen bij mijn vagina en had de handdoek niet vast. Ik dus plassen en vloog de handdoek van me af. En dat net toen een grote groep mensen langs liep. Ik was echt net bezig met mijn straal van plas en ik heb een best grote blaas dus mijn plas duurt meestal wel even. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Achter de handdoek terwijl ik aan het plassen ben (het lukt mij niet om als ik aan het plassen ben opeens te stoppen). Of gewoon door plassen. Of snel mijn badpak aantrekken en gewoon weggaan. Of snel wegrennen. Ik koos ervoor om snel mijn plas af te maken en dan snel mijn badpak aan te trekken en dan de handdoek en dan snel weg. 
    ik dus naakt plassen op het strand naast een grote groep mensen.
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag:  al gegeven. Hahaha
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ik voel niet altijd of ik moet plassen. Alsnik het aan voel komen dan doe ik hem vaak opzei en anders dan plas ik gewoon
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja (gaat per ongeluk). Het voelt aan alsof je in je broek plast.
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? X
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? NEE ZEKER NIET

• July 25, 2025

Geslacht jongen

Hoe oud ben je? 14

Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 9cm slap en 16cm stijf

Ben je tevreden met ze/hem? jawel

Plas je staand of zittend? het liefst staand maar thuis eigenlijk altijd zittend

Plas je onder de douche? ja

Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche dan kan je het gewoon een beetje laten lopen. 

Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja als ik nodig moet en de deur zit nog opslot doe ik het in de tuin 

Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? ja als best wel vaak als ik moet plassen doe ik het gewoon in een steegje of iemands tuin of de bosjes

(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir dan hoef je niet op een wc te zitten waar allemaal plas op zit 

(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?-

Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ja is wel leuk

Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in de tuin of ergens in de buurt zoals een steegje, bosjes of een andere tuin ofzo iets

Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? ja is wel leuk

Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? omkleedhokje van een zwembad

Als je wil meer info bij de vorige vraag: ik was op vakantie en we gingen naar een zwembad maar daar hadden ze een grote kleedkamer om je om te kleden ( vrouwen en mannen wel appart natuurlijk) dus ik was me aan het omkleden en er waren allemaal random jongens en mannen en ik was naakt en ik moest plassen dus toen ik draaide me om naar de hoek toe en toen bijna niemand mijn kant op keek plaste ik tegen de muur aan

Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? ja meestal maakt het me niet zoveel uit maar anders doe ik gewoon snel even me zwembroek omlaag en plas ik met mijn piemel uit mijn broek want dat vind ik iets fijner

Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee

(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? nee

(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?-

Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) meestal niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 28, 2025

@Doritos 

Je wil heel graag buiten plassen, op straat, en in de tuin maar hebt dat op je 15e nog helemaal nooit gedaan? En als er dan een hele geschikte situatie is om buiten te plassen, zoals wanneer je jezelf buitensluit en heel nodig moet dan ga je ondanks dat je graag in de tuin zou willen plassen toch helemaal naar de stad naar een wc. Ik zou zeggen, gewoon doen, ga er een keer voor. Het is heel normaal om dat als jongen te doen. Hoort er bij het hebben van een piemel bij dat je die er lekker even uit kunt hangen als je ff snel moet pissen. Maak daar lekker gebruik van.

1. Geslacht jongen 
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?  9 slap, 18 stijf
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Mag nog wel wat langer 
  5. Plas je onder de douche? Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Als ik toch moet douchen dan onder de douche. Dat is het snelst en ik vind het lekker ontspannen om het zo allemaal te laten lopen onder het warme water, vooral als ik flink nodig moet. Als ik sochtends bijvoorbeeld na het eten ga douchen dan ga ik als ik wakker ben niet eerst naar de wc maar houd ik het nog ff een uurtje in tot ik onder de douche sta, en als ik savonds ga douchen dan houd ik het vanaf eind van de middag ook op. 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Bij mijn eigen huis niet, mn moeder ziet me al aankomen. Maar bij mn broer zn huis wel, tegen een bosje ergens op het terrein
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? 1 keer echt op de straat gestaan, heel laat snachts was ik helemaal alleen op straat en moest moeilijk nodig pissen. Ben toen wijdbeens midden op een normaal heel druk fietspad onder een viaduct, dus in het volle licht rustig gaan staan stralen. Vond dat wel geil omdat iedereen die er eventueel toch langs zou fietsen dus recht tegen mijn piemel aan zou kijken.                                                                      Ook een keer savonds laat op de fiets op een donker afgelegen fietspad. Ik had veel cola gedronken en tijdens het fietsen echt het idee dat ik in mijn broek zou gaan plassen. Ik kon niet even stoppen want kon nog maar net aan optijd thuis komen. Ik voelde het uiteindelijk komen dus heb toen mijn piemel er al fietsend maar uit gehaald. Ik kon het niet meer houden maar toch lukte het me ook niet om te plassen tijdens het trappen. Er lekte wel wat druppeltjes uit maar verder niks. Ik moest zo verschrikkelijk nodig dat ik m niet terug in mijn broek kon doen, dus hield m er maar uit toen ik bij een stoplicht kwam op een kruising waar een paar autos reden, ik moest even 10 seconden wachten dus met de fiets tussen mijn benen geklemd mijn piemel een beetje naar voren gemikt en er snel een paar keiharde stralen uitgeperst. Dat scheelde wel iets maar was nog lang niet klaar toen het groen werd. Ik ben toen staand gaan fietsen, en dan steeds een paar seconden staand heel hard trappen (mijn piemel slingerde alle kanten op) om vaart te maken, en dan even schuin naar links tegen het stuur leunen om een straal pis van een seconde ofzo langs het voorwiel naar voren te schieten. Ik was helemaal stijf geworden van de hele toestand dus het kwam heel ver en hard. Toen ik in de buurt van huis kwam zag ik in de verte iemand een hond uitlaten, dus in paniek snel mijn stijve piemel terug in mijn broek gefrummeld. Ik had een groot deel van mijn blaas inmiddels kunnen legen maar toch nog mijn halve boxer ondergepist omdat ik niet meteen helemaal kon stoppen. Er zaten ook best wat natte plekken op mijn spijkerbroek. Ben thuis met alles aan in de douchecabine gaan staan, alles laten lopen, stond nog zeker een halve minuut volop te plassen voordat het echt leeg was, en toen alles schoongespoeld. Was echt mega geil om te doen.
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Ik ga wel graag naar een urinoir, maar lukt me niet altijd goed om daar te pissen, dus heb af en toe eigenlijk de privacy van een hokje nodig. Maar als er urinoirs zijn probeer ik het wel bijna altijd.
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja, vooral op plekken waar het eigenlijk niet hoort en je de spanning hebt van wat als je iemand tegen komt. Vind het ook leuk om net op het randje van in het zicht te gaan staan bij wildvreemden, op een carpool ofzo.
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?  Ik ben verhuisd naar een drukke binnenstad, dus eigenlijk niet zo netjes om daar wild te plassen. Dus liever niet maar tegenover mijn huis tussen de gft container en een huis is een inham met aan de rand bosjes, daar sta je best beschut zodat niet alle buren je zien. Ik zou het dus altijd proberen op te houden, maar als ik echt in paniek raak en stralen in mijn boxer begin te verliezen durf ik daar denk ik wel te pissen. En anders ff naar een park lopen en een boompje uitzoeken. 
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Wel eens in zo'n rij gestaan, of gewoon naast een andere jongen bij de urinoirs, maar mij lukt het dan vaak niet om te plassen. Zeker als je elkaar kunt zien plassen. Ze mogen mijn piemel best zien, daar gaat het niet om. Maar ik krijg er soms niet meteen een straal uit, en als anderen dan al staan te plassen en ik nog steeds niet dan raak ik in paniek en blokkeert het helemaal. Zodra de rest dan klaar is en wegloopt komt het ineens. Maar vaak loop ik al eerder weg en doe ik of ik klaar ben, maar dan moet ik dus nogsteeds heel nodig...
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Midden in een hele drukke winkelstraat
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: met een kort broekje aan mijn piemel langs mijn been uit mijn boxer gehaald en vlak boven het randje van mijn korte broek laten hangen, en dan gewoon langs mijn been heen gepist zonder dat iemand het door had. 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Vindt het allebei wel leuk. 
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Soms, vooral als ik heel nodig moet.
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ben gay

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 28, 2025

@Doritos 

Je wil heel graag buiten plassen, op straat, en in de tuin maar hebt dat op je 15e nog helemaal nooit gedaan? En als er dan een hele geschikte situatie is om buiten te plassen, zoals wanneer je jezelf buitensluit en heel nodig moet dan ga je ondanks dat je graag in de tuin zou willen plassen toch helemaal naar de stad naar een wc. Ik zou zeggen, gewoon doen, ga er een keer voor. Het is heel normaal om dat als jongen te doen. Hoort er bij het hebben van een piemel bij dat je die er lekker even uit kunt hangen als je ff snel moet pissen. Maak daar lekker gebruik van.

1. Geslacht jongen 
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?  9 slap, 18 stijf
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Mag nog wel wat langer 
  5. Plas je onder de douche? Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Als ik toch moet douchen dan onder de douche. Dat is het snelst en ik vind het lekker ontspannen om het zo allemaal te laten lopen onder het warme water, vooral als ik flink nodig moet. Als ik sochtends bijvoorbeeld na het eten ga douchen dan ga ik als ik wakker ben niet eerst naar de wc maar houd ik het nog ff een uurtje in tot ik onder de douche sta, en als ik savonds ga douchen dan houd ik het vanaf eind van de middag ook op. 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Bij mijn eigen huis niet, mn moeder ziet me al aankomen. Maar bij mn broer zn huis wel, tegen een bosje ergens op het terrein
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? 1 keer echt op de straat gestaan, heel laat snachts was ik helemaal alleen op straat en moest moeilijk nodig pissen. Ben toen wijdbeens midden op een normaal heel druk fietspad onder een viaduct, dus in het volle licht rustig gaan staan stralen. Vond dat wel geil omdat iedereen die er eventueel toch langs zou fietsen dus recht tegen mijn piemel aan zou kijken.                                                                      Ook een keer savonds laat op de fiets op een donker afgelegen fietspad. Ik had veel cola gedronken en tijdens het fietsen echt het idee dat ik in mijn broek zou gaan plassen. Ik kon niet even stoppen want kon nog maar net aan optijd thuis komen. Ik voelde het uiteindelijk komen dus heb toen mijn piemel er al fietsend maar uit gehaald. Ik kon het niet meer houden maar toch lukte het me ook niet om te plassen tijdens het trappen. Er lekte wel wat druppeltjes uit maar verder niks. Ik moest zo verschrikkelijk nodig dat ik m niet terug in mijn broek kon doen, dus hield m er maar uit toen ik bij een stoplicht kwam op een kruising waar een paar autos reden, ik moest even 10 seconden wachten dus met de fiets tussen mijn benen geklemd mijn piemel een beetje naar voren gemikt en er snel een paar keiharde stralen uitgeperst. Dat scheelde wel iets maar was nog lang niet klaar toen het groen werd. Ik ben toen staand gaan fietsen, en dan steeds een paar seconden staand heel hard trappen (mijn piemel slingerde alle kanten op) om vaart te maken, en dan even schuin naar links tegen het stuur leunen om een straal pis van een seconde ofzo langs het voorwiel naar voren te schieten. Ik was helemaal stijf geworden van de hele toestand dus het kwam heel ver en hard. Toen ik in de buurt van huis kwam zag ik in de verte iemand een hond uitlaten, dus in paniek snel mijn stijve piemel terug in mijn broek gefrummeld. Ik had een groot deel van mijn blaas inmiddels kunnen legen maar toch nog mijn halve boxer ondergepist omdat ik niet meteen helemaal kon stoppen. Er zaten ook best wat natte plekken op mijn spijkerbroek. Ben thuis met alles aan in de douchecabine gaan staan, alles laten lopen, stond nog zeker een halve minuut volop te plassen voordat het echt leeg was, en toen alles schoongespoeld. Was echt mega geil om te doen.
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Ik ga wel graag naar een urinoir, maar lukt me niet altijd goed om daar te pissen, dus heb af en toe eigenlijk de privacy van een hokje nodig. Maar als er urinoirs zijn probeer ik het wel bijna altijd.
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja, vooral op plekken waar het eigenlijk niet hoort en je de spanning hebt van wat als je iemand tegen komt. Vind het ook leuk om net op het randje van in het zicht te gaan staan bij wildvreemden, op een carpool ofzo.
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?  Ik ben verhuisd naar een drukke binnenstad, dus eigenlijk niet zo netjes om daar wild te plassen. Dus liever niet maar tegenover mijn huis tussen de gft container en een huis is een inham met aan de rand bosjes, daar sta je best beschut zodat niet alle buren je zien. Ik zou het dus altijd proberen op te houden, maar als ik echt in paniek raak en stralen in mijn boxer begin te verliezen durf ik daar denk ik wel te pissen. En anders ff naar een park lopen en een boompje uitzoeken. 
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Wel eens in zo'n rij gestaan, of gewoon naast een andere jongen bij de urinoirs, maar mij lukt het dan vaak niet om te plassen. Zeker als je elkaar kunt zien plassen. Ze mogen mijn piemel best zien, daar gaat het niet om. Maar ik krijg er soms niet meteen een straal uit, en als anderen dan al staan te plassen en ik nog steeds niet dan raak ik in paniek en blokkeert het helemaal. Zodra de rest dan klaar is en wegloopt komt het ineens. Maar vaak loop ik al eerder weg en doe ik of ik klaar ben, maar dan moet ik dus nogsteeds heel nodig...
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Midden in een hele drukke winkelstraat
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: met een kort broekje aan mijn piemel langs mijn been uit mijn boxer gehaald en vlak boven het randje van mijn korte broek laten hangen, en dan gewoon langs mijn been heen gepist zonder dat iemand het door had. 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Vindt het allebei wel leuk. 
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Soms, vooral als ik heel nodig moet.
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ben gay

Hoi, bedankt voor de reactie. Als ik geen sleutel heb dan moet ik wachten op mijn gezin. Als die komen en me met een natte broek zien is geen optie. En ik plas liever niet wild. Want dat is illegaal. Ik raak mijn geslachtsdeel ook liever niet aan en kijk er ook niet gaar naar. Ik voel me namelijk en meisje. Staand plassen is dus geen optie.

lees mijn topic over 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 29, 2025

Hoi ​@Doritos 

Ah oke, ik had toen ik je reactie op dit topic zag het idee dat je graag tegen een boom of het huis of op de grond enzo wilde plassen. Maar zoals ik het nu lees bedoel jij meer in je broek enzo? Dat is inderdaad wel onhandig als je daarna je gezin nog onder ogen moet komen 😅 

Dat wildplassen in de bebouwde kom illegaal is zou ik me niet al te druk om maken als niemand er last van heeft. Die wet is er vooral zodat de politie iets kan doen als mensen midden op een plein of tegen iemands voordeur ofzo staan te plassen. Maar op een afgeschermd plekje krijg je daar niet zomaar gedoe mee.

Mag ik vragen wat je vervelend vindt aan het aanraken en zien van je geslachtsdeel?

• August 30, 2025
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 18
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? slap 5 cm, stijf 16cm
  3. Ben je tevreden met ze/hem?ja
  4. Plas je staand of zittend?staand
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?onder de douche, hoef je niet te mikken
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?nee
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?​​​​​​ ja moest heel nodig en was ver van huis
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir, ik heb weinig privacy nodig
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?geil
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?in de bosjes of tegen een boom
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?nog nooi gedaan 
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?in een sloot 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Erin
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?ja
  18. (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  19. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)nee

• September 1, 2025
  1. Geslacht jongen 
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 5cm stijf 14cm
  3. Ben je tevreden met ze/hem?nee
  4. Plas je staand of zittend? staand 
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche, is makkelijk 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, tuin en tegen muur.
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?ja, in de straat bij ons.
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir, privacy hoeft niet perse, jongens van mijn eigen leeftijd mogen best kijken.
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Tegen een boom of muur 
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja in de bosjes maar ook urinoir. Is wel leuk.
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In een speelhuisje in de speeltuin.
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ja
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Per ongeluk als ik nodig moet. Is lastig.
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Lijkt me wel apart. Heb er geen ervaring mee omdat ik nog geen seks heb gehad.
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)nee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 13, 2025
  1. Geslacht Jongen
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? weet ik niet boven 14 cm
  3. Ben je tevreden met ze/hem? ja alleen beetje krom
  4. Plas je staand of zittend? staant
  5. Plas je onder de douche? jaa
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche want dan hoef je hem niet vast te houden
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? in de tuin achter
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? ja lekker tegen een boom
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? hokje
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? je
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? tegen een boom
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? heel soms
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? ik denk buiten
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? in mijn zwembroek
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja heel graag
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) ik heb weleens in bad over me heen geplast ook over mijn hoofd