Vraag

Plassen urinoir

  • 28 November 2023
  • 11 reacties
  • 1256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vragenlijst

  1. Leeftijd
  2. Lengte slap & stijf
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir?
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir?
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir?
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)?
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes?
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan?
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende?
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir?
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen?
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat?

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast?
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)?
  3. Waar wil je nog een keer plassen?

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3
  1. Leeftijd 12
  2. Lengte slap & stijf 6 cm en 13 a 14 cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Hokje
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Ik heb gewoon die druk dat ik niet kan plassen
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Beschutte bosjes
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Nee, doen ze niet
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Bekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Best vaak
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Nee
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Ja, en het STONK, niet normaal
Reputatie 2
Badge +1

Vragenlijst

  1. Leeftijd15
  2. Lengte slap & stijf slap 4 cm stijf 14cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir 
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Hokje
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Hokje 
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Niet kunnen plassen
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Bosje zoeken
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Nee niet echt 
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Onbekend 
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Ja zekers
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Nope
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Nope

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Een bosje denk
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Vond het geil
  3. Waar wil je nog een keer plassen?

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Leeftijd 17
  2. Lengte slap & stijf 9cm & rond de 15cm  (waarom eigenlijk altijd penislengte erbij)
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Hokje
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Hokje
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Zelfde als @3costaboy  Ik kan gewoon heel moeilijk plassen in een urinoir, zeker als er anderen bij staan. Geen idee waarom. Als ik echt heel erg nodig moet lukt het wel
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Bosjes
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Ja, meeste van m’n vrienden gaan naar urinoirs. Ga er nooit bij staan maar dat heeft dus niks met durven te maken
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Onbekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Nope
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Niet dat ik weet
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Ja, een plaskrul in Amsterdam (zie foto) De geur was niet echt lekker zeg maar

Vragenlijst

  1. Leeftijd 17
  2. Lengte slap & stijf 11-17 cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Urinoir als er eentje in de hoek beschikbaar is en die ernaast vrij.
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Soms dan lukt het gw niet om te plassen
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Bosjes, vind ik ook veel geiler.
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Ja. Ik weet eig al dat ze dat gaan doen en dan zeg ik dat ik niet moet.
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Onbekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Ja
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Denk het wel maar weet niet zeker
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Ja, zo’n urinoir dat alleen ‘s nachts omhoog komt uit de straat. Was in Zwolle bij de Kerk en daar heb je wel redelijk privacy. Gw niet je mooie schoenen aandoen en neus dicht dan is t best geil om daar te plassen.

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Midden op het asfalt van een verlaten weg
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Moest best nodig en er zou toch niemand komen.
  3. Waar wil je nog een keer plassen? In zo’n openbaar urinoir in Amsterdam.

 

Reputatie 1
Badge

Vragenlijst

  1. Leeftijd 16
  2. Lengte slap & stijf 8/15
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Hokje
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)?  Dat ik niet kan plassen, en schaam me voor 8cm slap
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Bosjes
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Nee
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Onbekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Ja
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Ja
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Nee

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Op m’n kamer
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Geil
  3. Waar wil je nog een keer plassen? Overal

 

Reputatie 7
Badge +5

Vragenlijst

  1. Leeftijd 13
  2. Lengte slap & stijf 8,5 en 10cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Waar plek is
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Urinoir
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Urinoir
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Kan wel gewoon plassen hoor en als andere m’n piemel zien dan kijken ze maar lekker maakt me niks uit
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Gewoon in een pisbak
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Ja gebeurt wel eens en ik ga er gewoon bij staan
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Maakt me niet uit 
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Nee
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Ja hij kijkt naar
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Volgens mij niet

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Openbaar 
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Moest heel nodig
  3. Waar wil je nog een keer plassen? Idk
Reputatie 2
Badge +2

Vragenlijst

  1. Leeftijd 16
  2. Lengte slap & stijf slap; 14 stijf; 21
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Urinoir
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Urinoir
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)?
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Zou gewoon in een pisbak plassen
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Ja durf er gewoon bij te staan
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Maakt mij niet uit, bekende is wel gezellig want dan kan je nog praten
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Ja zo vaak
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Ja er zijn bestwel veel mannen die snel een blik werpen.
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Ja in elke stad die ze heeft wel

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Op een open weiland
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Ik was aan het wandele met een vriend van mij en ik moest heel nodig
  3. Waar wil je nog een keer plassen? Idk

 

Badge +1

Vragenlijst

  1. Leeftijd 17
  2. Lengte slap & stijf slap 13cm/stijf 20cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? Urinoir
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? Gewoon urinoir. 
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? 
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Zou gewoon de normale plek pakken waar ik moet pissen. Dus pisbakken als die er zijn. 
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan?  We douchen ook altijd samen na voetbal, dus we hebben elkaars piemel al zo vaak gezien. Plassen naast elkaar is dus geen probleem. Zijn wel altijd paar jongens die voor hokjes kiezen, omdat ze anders niet kunnen plassen.
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Maakt me niks uit. Met bekende praat je meestal ook, dus dat is dan misschien beter.
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Nee
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Niet echt betrappen, maar als er geen schotten tussen zitten dan kijken mensen wel eens. Doe ik zelf ook, dus vind het niet erg.
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? Geen urinoir, maar wel wild plassen

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Geen gekke plek, wel samen met 2 vrienden bij 1 urinoir
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Was verder geen wc en we moesten allemaal plassen
  3. Waar wil je nog een keer plassen? Geen idee

 

Reputatie 4
Badge +3
  1. Leeftijd 14
  2. Lengte slap & stijf 7 / 13, groeit nog
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? liefst hokje
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? niet kunnen pissen
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? hangt ervanaf hoe dringend het is
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? dan wel maar toch moeite met pissen dan
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? bekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? nee
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? ja
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? 1 keer en het was verschrikkelijk, voelde me niet veilig en de geur was nie te doen

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? op de top van een berg in de afgrond
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Beide
  3. Waar wil je nog een keer plassen? Midden op een leeg strand, of van boven uit een boom
Badge

Vragenlijst

  1. Leeftijd. 12 Bijna 13
  2. Lengte slap & stijf. 9cm en 15cm
  3. Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir? Urinoir
  4. Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir?  Urinoir
  5. Als er slechts 1  urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir?  Wachten of hokje
  6. Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? Ik kies alleen hokje als bijv mijn vader/broer ook naar de wc gaat
  7. Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? Beschutte bosjes
  8. Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? Ja
  9. Sta je liever naast een bekende of onbekende? Onbekende
  10. Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? Nee
  11. Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen?  Ja
  12. Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat?nooit gedaan

Bonus

  1. Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? Bij iemands voordeur😂
  2. Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? Hun hadden tegen mij en mijn vrienden raar gedaan
  3. Waar wil je nog een keer plassen?

 

Badge

Vragenlijst

Leeftijd 14

Lengte slap & stijf slap 5 stijf 10

Als er niemand is, plas je in een hokje of een urinoir?

​​​​​urinoir

Als er een paar mensen zijn, hokje of urinoir? als ik niet tussen 2 mensen in hoef te staan dan gwn urinoir

Als er slechts 1 urinoir beschikbaar is tussen 2 mannen in, hokje of urinoir? hokje

Als je voor een hokje kiest, waar ben je bang voor (niet kunnen plassen, dat anderen kijken)? niet kunnen plassen en een stijve krijgen. Als iemand naar mijn pik krijgt maakt niet uit. Ze mogen prima kijken maar liever niet.

Op festivals en evenementen is de rij voor hokjes heel lang. Zou je (onder druk van je vrienden) in een pisbak met geen privacy plassen? Of zoek je beschutte bosjes? als er geen bosjes zijn wel urinoir maar liever bosjes.

Plassen je vrienden wel eens op een rij bij de urinoirs? Zo ja, durf je erbij te staan? nee

Sta je liever naast een bekende of onbekende? onbekende is minder spannend. Je ziet die man of jongen waarschijnlijk toch nooit meer.

Heb je wel eens een stijve gehad bij t urinoir? ja 

Heb je ooit iemand betrapt die naar jou keek of probeerde te kijken tijdens het plassen? Nee ik let daar niet echt op

Heb je wel eens een urinoir op straat gebruikt? Zo ja, waar en hoe was dat? ​nee maar wil het wel een keer proberen.

Bonus

 

Wat is de gekste plek waar je hebt geplast? tuinhuis en tussen stroo/hooibalen

Waarom deed je het daar (moest je heel nodig, vond je het geil)? vond het geil. Deed het samen met mijn neef.

Waar wil je nog een keer plassen? plaskrul (wil weten hoe het voelt), in een plant en in de woonkamer op de grond.

Reageer