Vraag

Plassen tijdens klaarkomen? (meisje)

  • 23 January 2023
  • 9 reacties
  • 3359 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik ben vandaag klaargekomen, maar er kwam echt veel vocht uit. Meer dan andere keren. Ik was aan het masturberen met een vibrator en normaal kom ik klaar zonder dat het echt heel nat is, maar nu was het echt heel nat. Ik moest zelfs m'n bed verschonen! Nu is het alleen zo, dat het een beetje naar urine rook. Heb ik geplast of is dat normaal? (extra vragen voor duidelijkheid mag je gewoon vragen) 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

zou urine kunnen zijn ja. Of squirt maaaaar niet elk meisje kan dat dus not sure

Hey je bent gewoon squirtend klaargekomen wat eigenlijk gewoon plassend klaarkomen is daar is niks mis mee veel meisjes kunnen dit ik kan het zelf ook je moet het zeker niet raar vinden plassen is iets heel seksueel en zeker niet vies.

Badge

zou urine kunnen zijn ja. Of squirt maaaaar niet elk meisje kan dat dus not sure

Ik had totaal geen drang om te moeten plassen, omdat ik al naar de wc was gegaan voordat ik bezig ging. 

@Kleine meid Het is toch echt wel plassen wat je hebt gedaan hoor als je opgewonden bent kan je zeer snel plas aanmaken en die komt dan vrij als je squirt veel meisjes dromen ervan om dit te kunnen maar niet elk meisje kan dit. Gebruik volgende keer gewoon een badhanddoek als je het nog eens wil zo hoef je niks te verschonen ik plas altijd als ik vinger ook voor ik klaarkom plas ik expres kleine beetjes omdat ik het zo geil vind.

Reputatie 3
Badge +2

Als ik ga masturberen leg ik altijd een kleed of handoek eronder omdat ik zelf altijd heel veel plas 

Plassen tijdens het klaarkomen en masturberen is het geilste wat er bestaat veel meisjes doen dit dus geniet er  gewoon van je hoeft je er zeker niet voor te schamen.

Reputatie 3
Badge +3

@Kleine meid Het is toch echt wel plassen wat je hebt gedaan hoor als je opgewonden bent kan je zeer snel plas aanmaken en die komt dan vrij als je squirt veel meisjes dromen ervan om dit te kunnen maar niet elk meisje kan dit. Gebruik volgende keer gewoon een badhanddoek als je het nog eens wil zo hoef je niks te verschonen ik plas altijd als ik vinger ook voor ik klaarkom plas ik expres kleine beetjes omdat ik het zo geil vind. 
 

squirten is niet plassen ja er zit een klein beetje plas in squirt vloeistof maar het is niet plassen 

@Abonimous Het is eerder andersom er zit een klein beetje vaginaal vocht in je plas als je squirt de rest is plas het is eerder verdunde plas. Ik squirt al heel lang  het ruikt ook echt naar plas als het opdroogt en als je op Google zoekt staar er ook bijna overal bij dat het plas is.

Reputatie 2
Badge +2

Het is waarschijnlijk inderdaad wat plas, maar dat is volgens mij heel normaal. Het gebeurt bij veel meisjes, ook bij mij soms. Het belangrijkste is heb je er van genoten? Zo ja, prima toe. Plassen kan je een extra dimensie van plezier opleveren. Alleen jammer dat je de rommel moet opruimen. 

Reageer