Vraag

plassen tijdens klaarkomen

  • 25 February 2021
  • 19 reacties
  • 7850 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was aan het aftrekken en probeerde wat nieuws, ipv normaal heen en weer gaan deed k wat spuug op mijn eikel en begon ik deze als het ware te masseren, dit was heel erg lekker en ik had precies hetzelfde gevoel als bij voorgaande ejaculaties maar deze keer was ik aan het plassen. Het leek niet perse geel maar het was heel veel dus sperma kan het echt niet zijn, het rook ook naar urine en daarna was m'n blaas leeg dus ik ben er van overtuigd dat het gaat om plas. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand dit al eerder meegemaakt?


19 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Sperma is plas+ sperm, dus miss doordat je je eilek aant stimuleren was gaat je sperma er niet uit, maar alleen je plas...

Reputatie 7
Badge +19

Nouja waarschijnlijk was je wel gwn aan het plassen. Plas hoeft niet altijd geel te zijn. Maar ik weet niet wat je daar aan kan doen? Wil je er wat aan doen of wil je gewoon weten wat het is.

Ja ik wil hier heel graag wat aan doen ik wil normaal kunnen klaarkomen zonder dat alles om me heen doorweekt is met plas.

Reputatie 7
Badge +19

Snap ik. Misschien op een andere manier aftrekken zodat het niet gebeurd? En anders misschien even langs de huisarts als je er last van blijft houden.

Sperma heeft helemaal niets te doen met urine.
Het bestaat uit een mix van zaadcellen en zaadvocht, maar absoluut geen urine.

Het lijkt mij niet echt aan je manier van aftrekken liggen.
Zorg er gewoon voor dat je niet op dat moment hoeft te plassen, of ga voor het aftrekken even naar de toilet.
Plassen kan niet met een lege blaas.

Reputatie 2
Badge +1

1 hoe oud ben je 

 

en je kan best voor het aftrekken naar het toilet gaan als je voelt dat je moet plassen, 

 

en als je het echt wilt weten kan je naar je dokter gaan en het vragen, 

of probeer eens bij de kindertelefoon CHAT. 

 

Doei

Reputatie 3
Badge +3

Dit had ik ook een keer bij mij was het omdat ik nadat ik klaarkwam nog heel hard en extreem doorging het was toen de eerste keer dat ik masturbeerde

de groeten

Reputatie 1
Badge

als je sperma met plas samendoet gaan al je spermacellen DOOD aten we het zo zeggen

 

Badge

Precies dit heb ik ook! Als ik mijn eikel masseer of bewegingen maakt komt er gewoon letterlijk urine uit. Trek ik met voorhuid naar achter en voor is het wel gewoon sperma.

 

dan zullen jullie vast zeggen, dan doe je het toch op de manier dat je wel gewoon sperma spuit.

 

maar als een vrouw je aftrekt en je hebt sex met haar. Ligt je eikel ook bloot. En krijgt die ook voordurend prikkels dus wat bij mij uit tot urine.
 

mvg Anni

Badge

Ik was aan het aftrekken en probeerde wat nieuws, ipv normaal heen en weer gaan deed k wat spuug op mijn eikel en begon ik deze als het ware te masseren, dit was heel erg lekker en ik had precies hetzelfde gevoel als bij voorgaande ejaculaties maar deze keer was ik aan het plassen. Het leek niet perse geel maar het was heel veel dus sperma kan het echt niet zijn, het rook ook naar urine en daarna was m'n blaas leeg dus ik ben er van overtuigd dat het gaat om plas. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Had je al een oplossing?

Sperma is plas+ sperm, dus miss doordat je je eilek aant stimuleren was gaat je sperma er niet uit, maar alleen je plas...

Sorry @Flopflop14 maar dit is incorrect.

Sperma bestaat uit zaadcellen die worden geproduceert in je ballen, en heel veel proteinen, andere dingen en een soort glijmiddel die in je prostaat worden gemaakt, om de zaadcellen te beschermen. Maar eerst wordt er voorvocht geproduceert in de Cowperse klier, dit ook een soort glijmiddel, maar het is ook een beetje basisch om het urinezuur van de urine die nog in de urinebuis is. Later vermengt het vloeistof van je prostaat met de zaadcellen om sperma te maken.

Niemand heeft het hier goed! Hier komt een uitleg. Wanneer je je eikel stimuleert ipv de hele penis, Kan een man zogenaamd mannelijk squirten. Dit bestaat uit het vocht uit je blaas zonder de afvalstoffen daardoor is het niet geel. Prostaatvocht word vgm er ook bij gedaan. Het is heel normaal en niet alle mensen kunnen dit. Ik heb een tip ga daarna op de standaard manier aftrekken je zal zien dat je na het mannelijk squirten gewoon nog een keer kan klaarkomen op een normale manier.

Badge

Niemand heeft het hier goed! Hier komt een uitleg. Wanneer je je eikel stimuleert ipv de hele penis, Kan een man zogenaamd mannelijk squirten. Dit bestaat uit het vocht uit je blaas zonder de afvalstoffen daardoor is het niet geel. Prostaatvocht word vgm er ook bij gedaan. Het is heel normaal en niet alle mensen kunnen dit. Ik heb een tip ga daarna op de standaard manier aftrekken je zal zien dat je na het mannelijk squirten gewoon nog een keer kan klaarkomen op een normale manier.

Houd dit in dat als je sex hebt met een meisje/vrouw en ze pijpt je etc. Of je eikel in de vagani hebt dat dit ook gebeurd? Dat hoop ik toch niet?

Badge

Niemand heeft het hier goed! Hier komt een uitleg. Wanneer je je eikel stimuleert ipv de hele penis, Kan een man zogenaamd mannelijk squirten. Dit bestaat uit het vocht uit je blaas zonder de afvalstoffen daardoor is het niet geel. Prostaatvocht word vgm er ook bij gedaan. Het is heel normaal en niet alle mensen kunnen dit. Ik heb een tip ga daarna op de standaard manier aftrekken je zal zien dat je na het mannelijk squirten gewoon nog een keer kan klaarkomen op een normale manier.

 

ik zie dat je zelf ook een topic hebt aangemaakt en het zelf ook niet helemaal weet? En ik zie verder het ook nergens op internet voorbij komen.

 

Niemand heeft het hier goed! Hier komt een uitleg. Wanneer je je eikel stimuleert ipv de hele penis, Kan een man zogenaamd mannelijk squirten. Dit bestaat uit het vocht uit je blaas zonder de afvalstoffen daardoor is het niet geel. Prostaatvocht word vgm er ook bij gedaan. Het is heel normaal en niet alle mensen kunnen dit. Ik heb een tip ga daarna op de standaard manier aftrekken je zal zien dat je na het mannelijk squirten gewoon nog een keer kan klaarkomen op een normale manier.

 

ik zie dat je zelf ook een topic hebt aangemaakt en het zelf ook niet helemaal weet? En ik zie verder het ook nergens op internet voorbij komen.

 

Op internet staat er best veel over. En die topic is al best oud en heb me er best in verdiept, omdat ik het interessant vond. Het is niet dat als je seks hebt dit gebeurd vaak alleen wanneer je de eikel stimuleert en niet de rest van de penis. Niet veel mensen kunnen het zonder te zijn klaargekomen, vaak gebeurd het namelijk nadat iemand is klaargekomen en je dan de eikel stimuleert, maar hier is het dus dat als je het voor het klaarkomen doet, niet veel mensen kunnen dat, bij veel eindigt het gewoon in een grote zaadlozing.

Badge

Niemand heeft het hier goed! Hier komt een uitleg. Wanneer je je eikel stimuleert ipv de hele penis, Kan een man zogenaamd mannelijk squirten. Dit bestaat uit het vocht uit je blaas zonder de afvalstoffen daardoor is het niet geel. Prostaatvocht word vgm er ook bij gedaan. Het is heel normaal en niet alle mensen kunnen dit. Ik heb een tip ga daarna op de standaard manier aftrekken je zal zien dat je na het mannelijk squirten gewoon nog een keer kan klaarkomen op een normale manier.

 

ik zie dat je zelf ook een topic hebt aangemaakt en het zelf ook niet helemaal weet? En ik zie verder het ook nergens op internet voorbij komen.

 

Op internet staat er best veel over. En die topic is al best oud en heb me er best in verdiept, omdat ik het interessant vond. Het is niet dat als je seks hebt dit gebeurd vaak alleen wanneer je de eikel stimuleert en niet de rest van de penis. Niet veel mensen kunnen het zonder te zijn klaargekomen, vaak gebeurd het namelijk nadat iemand is klaargekomen en je dan de eikel stimuleert, maar hier is het dus dat als je het voor het klaarkomen doet, niet veel mensen kunnen dat, bij veel eindigt het gewoon in een grote zaadlozing.

Hoe weet je als het niet bij sex gebeurt? Als de eikel in de vagina zit, is het toch ook heel gevoelig en word ook alleen de eikel gestimuleerd?

Omdat de rest van de penis ook gestimuleerd word is de kans hierop erg klein en je merkt het vaak wel als het gaat komen. Vooral gwn bespreken met diegene en misschien vind diegene het niet eens erg.

Badge

Als ik het een avond met een meisje gezellig heb en “het” met haar ga doen. Vind ik dit onprettig om te zeggen. Daarnaast is het ook vervelend als de hele condoom vol met urine zit.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Naja in feiten is het niet echt het urine die je ook hebt bij het plassen.

Reageer