Vraag

Plassen tijdens het beffen, erg of niet?

  • 27 December 2022
  • 13 reacties
  • 3340 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat zouden jullie doen als je vriendje jullie moest vragen om een klein beetje te plassen tijdens het beffen plassen of niet ?
Mijn vriendje vroeg  mij gisteren tijdens het beffen plotseling of ik een klein beetje in zijn mond wilde plassen eerst vond ik het maar een rare vraag maar tegelijkertijd vond ik het stiekem zelf ook wel een geile gedachte om in een jongen zijn mond te mogen plassen en heb ik het dus maar gedaan ik plaste maar een klein beetje maar het voelde zo geil aan dat ik vrijwel meteen klaarkwam.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Zijn genoeg mensen die dat geil vinden. Niets mis mee als jullie het allebei willen

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey! 

 

Goh… Je gaat natuurlijk experimenteren. Niks mis mee. Ik ken zelfs een paar mensen die zijden dat ze dat ook hebben gedaan. Dus helemaal niks mis mee! 

 

Nog veel succes!

 

Groetjes <3

lunatjeee.xoxo

Reputatie 7
Badge +15

Als jullie het allebei goed vinden, geen probleem! Het kan idd ook geil zijn, denk ik…

 

groetjessss

 Mij_Niet_Gezien 

 

Badge

als ik in die situatie zou zitten zal ik het wel uitproberen omdat als je het nog nooit hebt gedaan je ook niet weet of het leuk/lekker is

 

(Onnodige quotes verwijderd)

Bedankt voor je reactie ik hoop dat je het ooit een keertje kan meemaken want is echt het lekkerste wat er is veel leuker dan gewoon gebeft worden.

Reputatie 7
Badge +15

@Girlypower jaa… dat geloof ik wel 😅❤️🧡💛

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Als jullie het allebei oke vinden, lijkt het mij geen probleem.

 

Reputatie 2
Badge +3

Ze vond het wel lekker om vol in mijn gezicht te plassen. Ik mag de volgende keer tijdens het pijpen ook plassen

Reputatie 6
Badge +4

@annoXjen @Girlypower,

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Een aantal reacties is om deze reden verwijderd.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Sorry @Britta !

 

 

Mij_Niet_Gezien 

@Britta Sorry was niet mijn bedoeling.

Reputatie 4
Badge +2

ik zou het wel is willen proberen! maar ik weet niet met wie ik dat zou willen doen.

Ik zou het zeker doen doe het nu ook al bij mijn bff en is zo veel lekkerder dan zonder plassen

Reageer