Skip to main content
Vraag

Plassen/squirten maar vuil

• January 27, 2026
  • 7 reacties
  • 625 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey beste mensen op dit forum.

Ik vindt net zoals veel van jullie plassen wel leuk en geil. En ik zou dit veel meer willen doen als ik aftrek op mijn bed bijvoorbeeld. Maar dan wordt alles nat, vuil en stinkt het. En ik ben bang dat mijn ouders het dan door zullen hebben en boos zullen worden. Nu plas ik onder de douche en dan trek ik af, maar wil het ook gewoon in mijn bed doen. Een handdoek gebruiken is handig, maar dan is die handdoek ook vuil enz.

Ik vraag dus een paar tips van jullie hoe jullie het aanpakken om geil te plassen bij het masturberen, of meisjes die kunnen squirten wat doen jullie met als dat squirt dat er uit spuit?

Groetjes Anonyme Jongen

7 reacties

• January 28, 2026

@Anonyme Jongen  misschien klinkt het heel raar of dat je dit niet bedoelt maar je zou een nieuwe schone slang kunnen kopen die om je piemel gaat en dan een emmer naar je bed zetten dan kun je toch ook in bed blijven liggen en plassen

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 28, 2026

Hey ​@Aubien 

Een zeer goed idee, maar met plassen in men bed bedoel ik echt geil plassen over mezelf enz. Dat ik nat ben om nog geiler te worden.

Maar toch bedankt

Groeten anonyme jongen

• January 28, 2026

@Anonyme Jongen  oké misschien kun je een goedkoop en dik dekbed kopen bij de Action ofz of een paar dunnere en eventueel nog een zijl op je matras leggen en daar dan op liggen. Ik bedenk ook maar wat 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 28, 2026

Als je het echt perse wilt (wat ik nou niet 100% snap🤨) kun je je hele bed bedekken met vuilniszakken (of een zeil zoals ​@Aubien al zei maar dat is nogal zonde van je geld) en de vuilniszakken aan elkaar tapen. Als je klaar bent met je "ding" vouw ze dubbel, prop en in de vuilnisbak ermee. Ik zou eig dit gesmeer niet willen proberen. Maar ieder z'n eigen ding. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 29, 2026

Bedankt voor de reacties,

zijn er meisjes die ervaring hebben met het squirten? Zoja, wat doen jullie met al dat squirt dat eruit spuit?

Groetjes Anonyme Jongen

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 30, 2026

@Anonyme Jongen: wat heeft dat ermee te maken dat jij in bed wil plassen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

Hey ​@Yusa 

Ik dacht gewoon dat als meisjes op hun bed squirten dat ook heel hun bed nat is enz.

Dus ik vroeg me af wat zij eraan doen om te zorgen dat niet alles nat enzo is.

Het is ook niet dat ik iedere dag in mijn bed wil plassen, maar gewoon een beetje voor het masturberen om een beetje geiler te worden ofz, ik kan het niet goed uileggen maar het is gewoon tof om een beetje te plassen voor het trekken.

Groetjes Anonyme Jongen