Skip to main content

Okee, vertel hier jullie gekste plekken waar je ooit hebt geplast :)

op de wc deur van de school toiletten en de muren


In mijn broek


In het zwembadhokje op de voetjes van mijn bff. Op een strandstoel bij het zwembad gewoon door mijn bikinibroekje in het openbaar. In een bekertje op het vliegtuig omdat ik niet naar het toilet mocht tijdens het dalen. Al rijdend op mijn fiets door mijn broekje. En nog zoveel andere leuke plaatsen...


In het zwembad 

in de wasbak 

onder de douche 

in bad 

in het bos

in het zwembad omkleedhokje 

in mijn tuin 

 


Nou ja tijdens het lopen in het bos 


ik Wandel , klim en hike veel. Dus boven op een berg in oostenrijk boven alleen, broek helemaal naar beneden en in de afgrond gepist, was echt cool zo 


In een mais veld


We hadden op een zolderkamer een  logeerpartijtje na een verjaardagfeestjes En we langen met 6 ander jongens luchtmatrassen verspreid in de kamer . Ik moest minden in de nacht heel erg plassen Om dat ik de ander niet wou wakker maken bleef ik toch op mijn matras liggen met het idee dat ik het wel zou op kunnen houden . En ik moest toch ineen dringen Om dat ik het dichtst bij het dakraam sliep Ben ik op mijn knieen op de vensterbank gaan zitten heb op dak geplast Gelukkig is er geen van de ander jongens wakker gewonden Ik was toen nog net geen 12 jr


wild, ergens langs de snelweg ahhahaha


Ik was heel klein en op een camping in Frankrijk waar k elk jaar kom. Ik was met m’n zusje en we deden verstoppertje ofzoiets, met vrienden die ook elk jaar op die camping zijn 🙂 we waren op een groot veld achter t huisje (net van de camping af) en dr was allemaal van dat uitgedroogde gras. We moesten allebei plassen maar wilden onze plek nie verraden dus deden we t in een soort kuil 👍🏻👍🏻

 

ja interessant verhaal doei


Reageer