Vraag

Plassen op de vloer (schaam me)

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 1645 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik lag een tijdje geleden in me bed en ik werd geil ofzo. En ik weet niet waarom en normaal heb ik niks met plas ofzo maar ik plaste op de grond. En het voelde echt goed alsof ik klaar kwam. Daarna heb ik ook afgetrokken maar alles was zo raar en ik schaam me er ook voor en the day after dacht ik ook van wat heb ik gedaan. Ik dacht dit moest ik even melden ofzo. Maar hoe kan dat ik daar opeens behoefte aan had?


4 reacties

Badge

 

Yo!

Geen idee hoe je daar in 1x behoefte aan had. Het kan een begin zijn van een fetish maar voorderest weet ik het ook niet. Ik vind persoonlijk dames die plassen heel erg geil en dit is ook mijn fetish. 

 

Reputatie 3
Badge +4

Oke ik lag een tijdje geleden in me bed en ik werd geil ofzo. En ik weet niet waarom en normaal heb ik niks met plas ofzo maar ik plaste op de grond. En het voelde echt goed alsof ik klaar kwam. Daarna heb ik ook afgetrokken maar alles was zo raar en ik schaam me er ook voor en the day after dacht ik ook van wat heb ik gedaan. Ik dacht dit moest ik even melden ofzo. Maar hoe kan dat ik daar opeens behoefte aan had?

Hoi Smooth boy 15,

 

Ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Reputatie 1
Badge

Klinkt leuk haha 

het kan zijn dat je gewoon heel geil was en je het allemaal niet meer boeide 

Heb ik best vaak

Badge

Hey daar moet je je niet over schamen. Ik plas heel vaak op de grond en ik ben een meisje. Wel meestal op de vloer van de badkamer. Vind dat heel erg geil en ik speel dan ook met mijn voetjes in mijn plas.

Reageer