Vraag

plassen na het klaarkomen

  • 1 August 2020
  • 5 reacties
  • 981 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jonge 13 jaar altijd als ik aan het aftrekken ben dan dan kom ik klaar en daar na moet ik hele nodig plassen en ik vraag me af als je dat sex hebt hoe gaat dat dan want ik ga me dan schamen als ik klaar kom als ik sex heb en dan moet ik daar na heel nodig plassen is dit raar 


5 reacties

Nee hoor, niet raar! Daarom is het ook fijn om voor het aftrekken te plassen, doe ik ook. En ook plassen voor de seks lijkt mij een goed idee, ook al haalt het de mood er wel een beetje uit haha. Geen probleem man hoef je je niet voor te schamen!

Badge

Nee hoor, niet raar! Daarom is het ook fijn om voor het aftrekken te plassen, doe ik ook. En ook plassen voor de seks lijkt mij een goed idee, ook al haalt het de mood er wel een beetje uit haha. Geen probleem man hoef je je niet voor te schamen!

Thnx man 

 

Badge

Heel herkenbaar, ik blijf een stijve hebben als ik niet na het aftrekken ga plassen

Reputatie 4
Badge +1

Hey hey, 

 

Plassen naar het klaarkomen is niet raar. Sterker nog het is hygiënisch. Door te plassen na het masturberen word je plasbuis schoongemaakt. 

 

GrtZz

Reputatie 1
Badge

plas en sperma komen door dezelfde buis, maar als je klaargekomen bent blijft er altijd nog wat rest sperma zitten in de buis, plassen is dus een natuurlijke reactie van je lichaam om de buis vrij te maken, ik moet wel altijd 10 min wachten na  het klaarkomen, als ik direct plas dan lukt het niet om te plassen

Reageer