Hay ik zal het ff uitleggen
Als ik me mastubeer of met een vriend Doe en ik kom klaar moet ik plassen dood irritant natuurlijk want dan kan je niet ff door.
Ik heb al dingen geprobeerd
Plas opvangen in condoom (was de condoom te klein voor en daarna kon ik hem weer vervangen was een uitprobeersel)
Eerst naar de wc voordat ik het ging doen met een vriend on mezelf masrubeerde.
Heeft iemand tips of herkent het zelf ook?
Bladzijde 1 / 1
Heei isnietbelangrijk,
Als ik mastrubeer en ik krijg een orgasme moet ik daarna ook plassen 😉. Ik weet niet hoe het zit met seks 😞.
Succes♡,
Groetjes X
Als ik mastrubeer en ik krijg een orgasme moet ik daarna ook plassen 😉. Ik weet niet hoe het zit met seks 😞.
Succes♡,
Groetjes X
A is wel fijn dat ik niet de enige ben
ik kan je zeggen dat na de sex echt niet meteen moet plassen haha maar inderdaad na het mastruberen wel weet ookniet hoe hey kan maar ok
Nou het is soms sneller dan je denkt want dan moet je weer stollen condoom afdoen weggooien dan natuurlijk pissen weer condoom een nieuwe dan om doen en weer verder maar voordat je daar bent ben je zo 5-7 min verder nou dan is je lul al lang in slappe stand
Nou het is soms sneller dan je denkt
Foutje die 2 bericht
weet niet hoe het bij jouw zit maar bij mij is hij na 5 min nog stijf lol
had het gisteren nog dat ik sex had met mijn vriendin en moest toen ook plassen maar ik heb er geen probleem mee ofzo
Drink je veel?
Vantevoren naar het toilet gaan lijkt mij de beste optie.
Moet je plassen nadat je klaar bent gekomen , want dat is even niet duidelijk voor mij.
Vantevoren naar het toilet gaan lijkt mij de beste optie.
Moet je plassen nadat je klaar bent gekomen , want dat is even niet duidelijk voor mij.
Ja ik Drink veel maar qua alcohol niet en naar de wc gaan eerst dat Doe ik al ja en ik moet dan plassen na het klaarkomen
Is alleen maar goed, hoe meer je plast, hoe meer je spoelt, hoe kleiner de kans op aandoeningen door bacteriën. Ga zo door!
Hallo, ik moet ook altijd plassen na dat ik ben klaargekomen en aangezien urine en sperma beide door de urinebuis naar buiten komen lijkt het me redelijk logisch dat het gewoon een natuurlijk reactie is van het lichaam om de urinebuis "schoon te maken" zodat er geen sperma resten overblijven in de urinebuis die eventuele opstoppingen of infecties kunnen veroorzaken.
P.S. dit is een zelf verzonnen hypothese dus het kan zo pure onzin zijn die ik hier heb vermeld.
P.S. dit is een zelf verzonnen hypothese dus het kan zo pure onzin zijn die ik hier heb vermeld.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.