Skip to main content

plassen/ luiers

• January 9, 2026
  • 6 reacties
  • 481 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii 

vertel me jullie raarste voorwerp waar jullie een keer in hebben geplast.

en waar kan je het beste luiers kopen (niet online)

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

Luiers kun je kopen in de drogist. Denk ik.

Liefs Yusa 😘

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 9, 2026

Ik gebruik nog dagelijks luier(broekje)s dus ja... daar plas ik in👉👈

In de meeste supermarkten kan je gewone luiers kopen en een drogisterij verkopen ze ook. Als je grote volwassenen luiers nodig hebt sommige drogisterijen verkopen nog wel eens grotere maten luierbroekjes maar voor grotere luiers met plakstrips zou je naar een apotheek of medisch speciaalzaak moeten.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

Ja draag ze ook dagelijks wegens mijn incontinentie probleem  maar ik krijg ze soms thuis gebracht van de apotheek  of we moeten ze op gaan halen bij de apotheker. 

Maar je kunt ze ook.halen bij de kruidvat en etos daar hebben ze ook luierbroekjes als.je die zou willen  

Ps ik.draag gewoone luiers 

Forum|alt.badge.img+1
  • January 10, 2026

Ik draag soms luiers voor de lol, maar je kan ze best bij Kruidvat halen of je kan ze bestellen online. Kijk wel uit als je niet wil dat je ouders erachter komen dat je ze wel naar afhaalpunt laat bezorgen. Je kan ook gratis of goedkope proefpakketten bestellen. Abena slip 2 stuks voor 1 euro op hun website maar kijk uit je kan namelijk niet meer selecter dat ze naar een afhaalpunt bezorgd moeten worden na het bestellen volgensmij.

Succes👍

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb in een condoom geplast was echt heel geil

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 1, 2026

In mijn ex haar mond en in een luier