Skip to main content
Vraag

Plassen HULP NODIG, dringend!!!!

• July 30, 2025
  • 6 reacties
  • 733 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey iedereen, 

Ik heb jullie hulp nodig… Eerst een beetje backstory:

Ik plas namelijk vaak (zo goed als iedere keer) in de douche, ik vind het handig, leuk en ook een beetje geil.

Het begon toen ik eens super dringend moest plassen toen ik me aan het douchen was, ik kon het niet langer meer houden dus heb ik het gewoon laten gaan. Het was tof maar een beetje vreemd, dagen (mss zelf weken) later gebeurde het opnieuw en toen vind ik het al wat leuker. En zo begon ik meer en meer in de douche te plassen en het leuker en leuker te vinden, het is gewoon handig want alles gaat direct weg en je verliest niet zoveel tijd enzo. 

Het was gisteren wel redelijk warm en in mijn kamer was het echt overdreven, toen ik wakker werd was ik overal nat van het zweet. Dus ging ik me gaan douchen, ik was trouwens ook gewoon in mijn onderbroek omdat het zo warm was (meestal draag ik gewoon mijn onderbroek om te slapen in de zomer).

Toen ik dus wakker werd had ik super warm dus ging ik me gaan douchen, ik moest ook superdringend naar de wc. Maar omdat ik me ging douchen dacht ik waarom niet gewoon 10 seconden in houden tot ik in de douche stond. Maar toen ik in de badkamer kwam moest ik echt SUPER dringend plassen, door een automatisme van de douche waarschijnlijk. Maar de wc is beneden en ik kon het niet meer houden, dus ik ben gewoon in de douche gaan staan met mijn onderbroek aan en heb geplast. Het was eigenlijk echt wel leuk en ook echt geil, het gevoel van de urine dat langs je benen loopt is echt lekker… 

Ik heb dan ook mss een beetje afgetrokken in de douche, maar dat is bijzaak. Toen ik klaar was dacht ik van oei men onderbroek stinkt nu echt wel en is nat, wat moet ik er mee doen? Ik heb hem eens afgespoten met de douchekop zodat de stank weg is, maar de onderbroek is zelf nu nog super nat. Ik kan hem niet in de was doen omdat mijn mama hem dan gaat vinden als ze de was in de wasmachine doet.

WAT MOET IK DOEN???? HELP ME PLSSSSSS

Met vriendelijke  groeten

Anonyme Jongen

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1

heyy waarschijnlijk al te laat. Als je een bad hebt kan je het daar in uitwassen laat het weken. als je geen bad hebt moet je tegen je ma zeggen dat je een ongelukje hebt gehad omdat je te nodig moest, je hebt het geprobeert eruit te krijgen maar je onderbroek stinkt wel nog.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

misschien kan je online opzoeken hoe je zo iets kan wassen. trouwens plassen onder de douch ishelemaal normaal. doe ik ook altijd  

• July 31, 2025

@Anonyme Jongen  misschien ergens op je kamer laten drogen maarja de geur . Weten je ouders dat je een plasprobleem hebt. Misschien wel handig om te vertellen. Plassen onder de douche kun je altijd doen en misschien is het handig om naar je huisarts te gaan

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 31, 2025

Is heer normaal hoor om in de douche te plassen. En in je onderbroek plassen kan lekker zijn maar de geur blijft zolang je hem niet wast idd. Je zou hem eventueel kunnen weggooien zelf ergens buiten in de prullenbak ofzo 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 1, 2025

Is dit nu niet een beetje overdreven dramatisch, met die hoofdletters en uitroeptekens?  Sommige gebruikers hier worstelen met serieuze mentale, lichamelijke of familiale problemen en hebben echt hulp nodig en anderen proberen hen te helpen.  Ee hebben het over zelfmoord, sh en eetstoornissen. Jij zit met een natte onderbroek. Just sayin’.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2025

Ik stap altijd gewoon met boxer en al onder de douche, dan wordt ie vanzelf weer redelijk schoon. Halverwege het douchen trek ik m dan wel nog uit om ook mijn piemel ff goed te wassen, anders gaat die ook stinken. Daarna dan ff laten drogen en dan kan die gewoon in de was. 

Als ik toch in mijn boxers ga pissen doe ik ook vaak voordat ik mn bed uit stap, of terwijl ik naar de douche loop vast een paar hele korte straaltjes in mijn boxer laten lopen. En dan zorg ik vooraf dat ik net zolang wacht dat ik zo super nodig moet dat ik de rest dan echt nog maar net met heel veel moeite op kan houden. Het gevoel van verschrikkelijk nodig moeten plassen, en dan maar een heel klein beetje plassen en de rest weer inhouden is echt super geil.