Skip to main content

plassen bij voetbal, mannen kijken naar mijn piemel

• September 19, 2025
  • 6 reacties
  • 1076 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben een jongen van 14 en ga vaak naar voetbal wedstrijden en ik vindt het heel geil dat mannen dan naar me piemel kijken is dat normaal?

6 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 19, 2025

Het is niet raar maar ook  weer wel 

Dus als ik jou was zal ik er wel mee opletten sommige mensen  kunnen dat helaas niet hebben .

• September 20, 2025

@Anoniem8483  hoe moet ik dat dan zien? Je gaat naar de mannen wc  naar zo’n pisbak en je loopt met je worst(je) te zwaaien 😂. Of zitten er geen schotten tussen ofz

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 20, 2025

Het zijn gewoon urinoirs zonder plankje er tussen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 22, 2025

Vind ik niet gek nee. Je piemel is in principe privé, en als kind leer je om die altijd in je broekje te houden en er alleen uit te halen als je alleen in de badkamer bent. Daardoor wordt het allemaal toch wel een beetje een intieme handeling. Bij zo'n urinoir hoef je je dan opeens helemaal niet meer druk te maken om privacy en is er een mannen-onder-elkaar sfeer waarbij je dat dan opeens allemaal schouder aan schouder staat te doen. Dat is opzich ook best opwindend 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Het is helemaal normaal dat je lichaam rare of spannende gevoelens krijgt nu je in de puberteit zit 😳. Je hormonen werken en je lichaam verandert, dus dat je soms opgewonden wordt of nieuwsgierig bent naar jezelf is niet raar.

xx liefs Wolf 🐺

• September 27, 2025

Als jij je daar prettig/fijn bij voelt is het denk ik oké maar denk wel dat er mannen zijn die dat niet willen zien.  Maar doe je dan je knoop en rits los  en vouw je dan alles open of zien ze maar een deel van je piemel?