Skip to main content
Vraag

Plassen bij een urinoir

• August 5, 2025
  • 4 reacties
  • 381 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Nog een vraag gericht aan jongens... Als jullie gaan plassen bij een urinoir, gaan jullie dan naast elkaar staan of laten jullie er eentje tussen leeg?

xx liefs Wolf 🐺

4 reacties

• August 5, 2025

​@WolfĀ  ik ga er gewoon tussen staan boeit me niet wie naast me staan (leeftijd)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 5, 2025

Ligt eraan. Als het hoge randen tussen zitten maakt niet uit. Als het kleine zijn, dan laat ik er altijd eentje tussenĀ 

Groetjes LupusĀ 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

Idk op school zijn er meestal geen andere mensen in het toilet anders eentje ertussen denk ik

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2025

Je kunt gewoon direct naast elkaar gaan staan als het zo uitkomt, maar als er genoeg ruimte is is het wel gebruikelijk dat je elkaar een beetje meer privacy gunt.Ā  Je moet het niet te veel opzoeken, alsĀ er een hele rij met lege urinoirs is is het een beetje gek om vlak naast een ander te gaan staan. Maar no way dat ik het in ga houden of naar een hokje ga als er alleen plek is naast een ander, of als er bijvoorbeeld maar 2 urinoirs naast elkaar zijn.

Ā 

Het hangt er ook echt wel vanaf hoeveel privacy er bij een urinoir is, sommigen hebben hele diepe hoge tussenschotten, dan maakt het sowieso echt niet meer uit. Als er helemaal geen afscheiding is is het wel netjes om een beetje afstand te bewaren vind ik. En als je met anderen samen naar de wc gaat kan je als groep wel gewoon direct naast elkaar gaan staan.Ā