Skip to main content

Vertel hier je meest rare plaservaring die je ooit hebt gehad

Nou hier komt ie: ik ging naar de wc, ik plaste, waste mn handen en ging weer verder met mijn leven! Ik vind persoonlijk dit sort topics een beetje onzin maar oké, plassen is gewoon heel normaal, een plaservaring? Wat is dat nou weer? Hoe kan dat nou weer bijzonder zijn?

Liefs -Ikweetgeennaam321


Ik heb wel is naar beneden ge pist van de  brandweeruitkijktoren 


@Anoniempje1458 Nadat ik gevallen was met fietsen en 2 zwaar gekneusde polsen had moest ik met alles geholpen worden. Plassen, poepen, wassen, aan en uitkleden, eten, drinken 


Heb je eigenlijk een vraag of een probleem waarmee je hier geholpen wilt worden, of zit je alleen maar naar verhalen te vissen? 

 


Ik heb wel is samen geplast met iemand in de bosjes. Gekste plekken zijn vanaf een brug of in de stad in een smal straatje


Ik was aan het plassen  bij een urinoir  van een cinema tijdens pauze film ..dus  met mijn lange piemel uit mijn broek   Een onbekende  man keek  over het schotje heen hoe ik piste. Hij toonde plotseling zijn erectie..zei zachtjes mag ik je asjeblieft gaan pijpen ik heb 20 euro voor je. Ik antwoordde ik ben geen homo mafkees. Ik ga dadelijk schreeuwen dat je me aanrand en ik ben 14 jaar dus minderjarig. Foetsie weg was die gerend.💪👋

 


Reageer