Vertel hier je meest rare plaservaring die je ooit hebt gehad
Nou hier komt ie: ik ging naar de wc, ik plaste, waste mn handen en ging weer verder met mijn leven! Ik vind persoonlijk dit sort topics een beetje onzin maar oké, plassen is gewoon heel normaal, een plaservaring? Wat is dat nou weer? Hoe kan dat nou weer bijzonder zijn?
Liefs -Ikweetgeennaam321
Ik heb wel is naar beneden ge pist van de brandweeruitkijktoren
Heb je eigenlijk een vraag of een probleem waarmee je hier geholpen wilt worden, of zit je alleen maar naar verhalen te vissen?
Ik heb wel is samen geplast met iemand in de bosjes. Gekste plekken zijn vanaf een brug of in de stad in een smal straatje
Ik was aan het plassen bij een urinoir van een cinema tijdens pauze film ..dus met mijn lange piemel uit mijn broek Een onbekende man keek over het schotje heen hoe ik piste. Hij toonde plotseling zijn erectie..zei zachtjes mag ik je asjeblieft gaan pijpen ik heb 20 euro voor je. Ik antwoordde ik ben geen homo mafkees. Ik ga dadelijk schreeuwen dat je me aanrand en ik ben 14 jaar dus minderjarig. Foetsie weg was die gerend.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.