Skip to main content

plassen

• January 24, 2026
  • 5 reacties
  • 547 Bekeken

Forum|alt.badge.img

1 jongen of meisje 

2 hoe oud

3 Heb je luiers 

4 zo ja waarom 

5 plas en poep je in je luier 

6 draag je luiers op school 

7 draag je luiers op werk

8 ken je mensen die luiers dragen 

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek 

10 zo ja was dat leuk 

11 Heb je in de klas geplast 

12 Heb je in bed geplast 

13 Heb je ooit in je kleren geplast 

14 Heb je ooit in zwembad geplast 

15 Heb je ooit in kleedhokje geplast 

16 Heb je ooit in de auto geplast

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het 

18 Heb je ooit in de keuken geplast 

19 Heb je ooit in de zetel geplast 

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche 

21 Heb je ooit samen met vrienden in bed geplast 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

1 jongen of meisje Jongen

2 hoe oud 16

3 Heb je luiers ja

4 zo ja waarom ik vind het echt heel geil

5 plas en poep je in je luier ja, ik maak het lekker vies 

6 draag je luiers op school nee omdat ik het enkel doe omdat het geil is.

7 draag je luiers op werk nee

8 ken je mensen die luiers dragen nee, jammer genoeg niet. Of misschien zijn er mensen die ik ken die het dragen waarvan ik het gewoon niet weet.

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek nee, jammer genoeg niet.

10 zo ja was dat leuk 

11 Heb je in de klas geplast nog niet maar lijkt me heel geil.

12 Heb je in bed geplast al vaak ja. Tot een paar jaar terug gebeurde het soms onbewust maar nu laat ik het soms bewust gaan.

13 Heb je ooit in je kleren geplast tuurlijk wel.

14 Heb je ooit in zwembad geplast Wie niet? 

15 Heb je ooit in kleedhokje geplast Nee, wil ik wel echt heel graag is doen maar ik ga niet zo vaak zwemmen.

16 Heb je ooit in de auto geplast Ja, een keer per ongeluk een beetje 

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het. Nee, nog nooit gebeurd.

18 Heb je ooit in de keuken geplast. In een luier ja.

19 Heb je ooit in de zetel geplast. In een luier ja.

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche? Niet dat ik weet maar mss eens na het zwemmen dat we allebei stonden te plassen in die douche. 

21 Heb je ooit samen met vrienden in bed geplast. Nee, ik heb zo’n vrienden jammer genoeg niet.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 24, 2026

1 jongen of meisje  meisje

2 hoe oud 15 jaar

3 Heb je luiers ja 

4 zo ja waarom  ben incontinent 

5 plas en poep je in je luier  ik plas in me luiers dus heb ze 24/7 aan mijn grote behoefte doe ik wel op de wc.

6 draag je luiers op school ja 

7 draag je luiers op werk ja

8 ken je mensen die luiers dragen  ja me zusje  en een goeie vriendin

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek  nee 

10 zo ja was dat leuk 

11 Heb je in de klas geplast ja in me luier wel ja

12 Heb je in bed geplast  ja 

13 Heb je ooit in je kleren geplast ja 

14 Heb je ooit in zwembad geplast denk het wel maar dat was in een zwemluier 

15 Heb je ooit in kleedhokje geplast nee

16 Heb je ooit in de auto geplast ja 

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het  ja in me luier niet zo

18 Heb je ooit in de keuken geplast ja in me luier niet zo 

19 Heb je ooit in de zetel geplast  ja in me luier niet zo  en 1 keer was ik zo moe dat ik op de bank in slaap was gevallen en me moeder verschoonde me en ik begon te plassen (sorry mam)

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche  nee

21 Heb je ooit samen met vriendin in bed geplast   ja helaas wel 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

1 jongen of meisje Girl!

2 hoe oud 15

3 Heb je luiers ja

4 zo ja waarom incontinentie-problemen 

5 plas en poep je in je luier plas wel poep heel soms

6 draag je luiers op school ja

7 draag je luiers op werk ja

8 ken je mensen die luiers dragen Mijn zus

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek nee

10 zo ja was dat leuk nvt

11 Heb je in de klas geplast ja in mijn luier

12 Heb je in bed geplast ja ook in luier

13 Heb je ooit in je kleren geplast ...luier

14 Heb je ooit in zwembad geplast wss wel

16 Heb je ooit in de auto geplast ...ook luier

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het ja wel eens in de Efteling maarja luier dus voelde niet veel 

18 Heb je ooit in de keuken geplast luier!

19 Heb je ooit in de zetel geplast ...(Je kan het antwoord wel raden denk ik 😂)

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche nope

21 Heb je ooit samen met vrienden in bed geplast vroeger met een vriendinnetje die last had van bedplassen 

Veel dezelfde antwoorden maar een leuk lijstje 

Seashell 😘 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

1 jongen of meisje ​​​​jongen

2 hoe oud 16

3 Heb je luiers nee

4 zo ja waarom -

5 plas en poep je in je luier nee

6 draag je luiers op school nee

7 draag je luiers op werk nee

8 ken je mensen die luiers dragen ja m'n neefje van 1,5 jaar

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek nee

10 zo ja was dat leuk nee

11 Heb je in de klas geplast nee

12 Heb je in bed geplast ja

13 Heb je ooit in je kleren geplast ja

14 Heb je ooit in zwembad geplast ja

16 Heb je ooit in de auto geplast nee

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het nee

18 Heb je ooit in de keuken geplast nee

19 Heb je ooit in de zetel geplast nee

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche nee

21 Heb je ooit samen met vrienden in bed geplast nee

Forum|alt.badge.img+1

1 jongen of meisje . Jongens lichaam voel me denk k meisje

2 hoe oud 15

3 Heb je luiers ja

4 zo ja waarom fijn

5 plas en poep je in je luier vaak plas soms poep

6 draag je luiers op school nee

7 draag je luiers op werk nee

8 ken je mensen die luiers dragen wel iemand die het tot groep 5 droeg

9 Heb je ooit met vrienden geplast in de broek ja. Lees 21

10 zo ja was dat leuk JA

11 Heb je in de klas geplast nee

12 Heb je in bed geplast vroeger wel

13 Heb je ooit in je kleren geplast vroeger wel

14 Heb je ooit in zwembad geplast  vroeger wel

15 Heb je ooit in kleedhokje geplast ja

16 Heb je ooit in de auto geplast vroeger wel

17 Heb je ooit in een attractie geplast zo ja hoe voelde het nee

18 Heb je ooit in de keuken geplast ja. Ik had een luier om voor de leuk maar de luier kon niet zo veel aan. Ik was mijn lunch aan het maken en voelde dat ik moest. Liet het gewoon gaan (had trouwens een luier aan en verder niks) toen ik weg liep kwam ik erachter dat de luier had door gelekt en de hele keuken vloer onderlag

19 Heb je ooit in de zetel geplast ja lees 21

20 Heb je ooit samen met vrienden geplast in de douche nee

21 Heb je ooit samen met vrienden in bed geplast ja.

Mijn beste vriendin van vroeger droeg elke nacht een luier. Ik ging bij haar logeren en ik wou altijd proberen in mijn broek te plassen. Durfde het thuis niet en dacht waar beter dan bij iemand die het ook doet.

Naja ik tijdens het avond eten heel veel drinken en niet naar de wc gaan. Toen we gingen slapen moest ik heel nodig plassen en dit had ze door. Ze zei ga anders even naar de wc. Ik naar de wc maar wou niet plassen. Even wachten doortrekken en doorlopen. Later  sliep ze en ik was nog wakker.  Ik dacht ik ga het nu doen. Ik dus mijn blaas los laten en plassen. Het was echt vies maar durfde het toch niet te zeggen. Ik dacht ik ga slapen en het droogt wel. Rond 4:00 werd ik wakker getikt door het meisje die wakker was geworden van haar natte luier. Ze zij dat ik in mijn bed had geplast (dit wist ik zelf wel maar deed alsof ik het niet wist) ze haalde haar moeder en die gaf me 1 van de luiers van mijn vriendin. Ik hield die luier echt nog heel lang aan toen ik wakker was.

Toen we weer wakker werden vroeg ik aan haar of ze haar (nog droge luier) aan wou houden zodat we er later nog in konden plassen. We hielden hem om en dronken allebei bij het ontbijt heel veel. We deden een wedstrijd wie de luier het volst kreeg. Zij had tijdens het ontbijt al geplast. Ik wou echt winnen en had bij de lunch nog niet geplast (wel al heeeel veel gedronken). (Zij had nog steeds de vieze luier om) we gingen na de lunch film kijken en was gewoon lekker chill tv aan het kijken. Toen het filmpje klaar was gingen we buiten spelen. Ze vroeg of ik al had geplast en bedacht me dat ik tijdens het tv kijken had geplast zonder dat ik het door had.

Ik had wel echt veel gedronken en moest daardoor later die middag nog 3x plassen. 1X tijdens het buiten spelen. Ik vroeg aan haar dat ik moest en dof de luier het aan kan. Ze zei dat de luier heel veel aan kan.  Ik vroeg of we naar haar huis konden om te plassen omdat ik buiten niet durfde. Ze zei dat niemand het door zou hebben en dat zij ook moest (had nog steeds de vieze luier aan) we gingen samen plassen. De 2x was echt  10 minuten later. Ik schopte tegen de bal en begon opeens te plassen, ik stond stil en ze vroeg of het ging. Ik zei dat ik aan het plassen was en me even moest concentreren (weet ook echt niet waarom ik me daarop moet concentreren)

toen we daarna weer naar haar huis gingen moest ik nog eens plassen (en nu ook poepen) we deden een spelletje maar haar moeder en ik fluisterde dat ik moest plassen en poepen en of de luier dat kon. Ze zei dat het kon en ik ging weer plassen. Ik voelde de poep maar hij kwam niet. Ik begon een beetje te drukken en was uiteindelijk met het spel aan de beurt. Ik had dit niet door omdat ik zo erg bezig was met drukken en persen Erik werd Rood. De moeder vroeg of het ging en ik zei dat het goed ging. 15 minuten ofzo later rook ze het en vroeg ze of haar dochter in haar broek had gepoept en die zei nee. Toen keek ze naar mij. Ik zei dat ik niet had gepoept. Toen we opstonden voelde ik de poep zitten. Haar moeder wist nu zeker dat iemand had gepoept (ik rook het ook) ze vroeg of ze even kon ruiken (bij onse billen) eerst bij mijn vriendin die had nog haar vieze luier aan en toen vroeg de moeder wat dat was. Het was geen poep maar ook niet fris. Ze zei dat we onze luier nog aan hadden. Ze had haar verschoond en vroeg toen of ik hem ook nog aan had. Ik zei maar van nee. Ze vroeg toch om te ruiken. Toen ze rook rook ze veel plas en poep. Ze legde me op de zelfde plek als mijn vriendin en ik werd verschoond ik durfde niks te zeggen. Ik moest later die dag nog een keer plassen maar was de luier gewent en plaste toen mijn hele broek onder. Mijn vriendin hielp me en ik deed de kleren van de dag ervoor aan.