Skip to main content

plassen

• December 31, 2025
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hooiiiiii

ik heb een paar vragen:

1.  hoe plas je onopvallend in je onderbroek?
  2. plas je ooit in de douche? 
  3.  hoe plas je het meest grappige in de douche?
  4.  is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen?
  5. plas je in het zwembad wel een naast de wc?
  6. hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje?
  7. wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen?
  8. wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal
  9. plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet?
  10.  vertel me jullie leukste plas verhaal

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 31, 2025
  1.  hoe plas je onopvallend in je onderbroek? Ik doe altijd gewoon een klein beetje laten lopen. Hebben andere mensen nooit door
  2. plas je ooit in de douche?  Jaa altijd
  3.  hoe plas je het meest grappige in de douche? Gewoon
  4.  is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen? Nee alleen en klein beetje
  5. plas je in het zwembad wel een naast de wc? Nee
  6. hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje? Gewoon laten lopen😊
  7. wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen? In een luier of in je broek
  8. wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal .. ..
  9. plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet? Jaa alleen als me ouders niet thuis zijn
  10.  vertel me jullie leukste plas verhaal Ik had laatst stiekem drynites gekocht en in het winkelcentrum erin geplast

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

hooiiiiii

ik heb een paar vragen:

1.  hoe plas je onopvallend in je onderbroek? Ik draag af en toe een stuk of 5 onderbroeken over elkaar heen zodat ik het lekker kan laten lopen.
  2. plas je ooit in de douche? Vaak wel
  3.  hoe plas je het meest grappige in de douche? Over mezelf heen.
  4.  is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen? Idk
  5. plas je in het zwembad wel een naast de wc? Altijd wel.
  6. hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje? Zachtjes op het bankje of tegen de muur zodat het niet zo snel naar beneden spettert.
  7. wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen? Ik vind het persoonlijk heerlijk om in een strakke legging te plassen
  8. wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal  idk
  9. plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet?  Ik doe meestal een paar leggings over elkaar heen en dan een joggingsbroek zo ziet niemand dat je in je broek geplast hebt!
  10.  vertel me jullie leukste plas verhaal. Was laatst expres om 11 uur nog buiten gaan wandelen  zodat ik voor de eerste keer in het openbaar in mijn broek kon plassen. Stond toen te plassen op de stoep toen er opeens en man kwam die vroeg of alles oké was🙈. Ik zei dat ik de wc niet meer had kunnen redden maar dat het niet veel uit maakte. Was een beetje beschamend maar wel erg geil!

Forum|alt.badge.img+3

hoe plas je onopvallend in je onderbroek? Eum gwn douchen en zeggen dat hij perongeluk in douche lag en vergeten was en dan was te laat ofz.

plas je ooit in de douche?  Jaaa

hoe plas je het meest grappige in de douche? Op jezelf. Vaak door te liggen 

is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen? Kwn

plas je in het zwembad wel een naast de wc? Ik doe daar gekke dingen. Op mezelf of in toilet en dan op me doen. Of in bakje van zo toiletkuisding en over je gieten of eens proeven. Was niet te drinken

hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje? Gwn doen joh

wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen? Bed, wetsuit, badpak, zoveel haha

wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal. Omgekeerd gaan zitten. Normaalbzitten maar je mag toilet nie aanraken. Alleen op handen steunen en zo zweef zitten is wel moeilijk

plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet? Ik doe dat wel eens. Dan zeg ik gwn dat hij te dicht bij douche lag en nat werd 

vertel me jullie leukste plas verhaal. Kheb al eens badpak van zus genomen en in geplast bij douche put en dan uitgewrongen ik me mond. Of bij zwembad wat ik zei. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 2, 2026

hooiiiiii

ik heb een paar vragen:

1.  hoe plas je onopvallend in je onderbroek? Gewoon laten lopen 
  2. plas je ooit in de douche?  Ja altijd 
  3.  hoe plas je het meest grappige in de douche? Gewoon laten lopen 
  4.  is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen? Nee houdt het niet dan moet je al naar incontinentie maandverband gaan die kunnen al iets meer opnemen maar maandverband Wat meisjes gebruiken bij hun ongesteld zijn nee die nemen weinig op daarvan 
  5. plas je in het zwembad wel een naast de wc? Nee
  6. hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje?een vriendin uit mijn klas hoest dan soms en dan plast ze zachtjes haha 
  7. wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen? Voor iedereen verschillend sommige vinden hun onderbroek  en sommige luiers 
  8. wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal in bad liggen en dan plassen
  9. plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet? Ja ik plas in me incontinentie luier
  10.  vertel me jullie leukste plas verhaal

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 2, 2026

hooiiiiii

ik heb een paar vragen:

1.  hoe plas je onopvallend in je onderbroek? Denk in de bad kamer 
  2. plas je ooit in de douche? Wie niet 
  3.  hoe plas je het meest grappige in de douche? Gwn laten gaan 
  4.  is maandverband dik genoeg om je hele plas op te vangen? Geen idee 
  5. plas je in het zwembad wel een naast de wc? Keertje voor de lol gedaan ja 
  6. hoe plas je in het zwembad onopvallend in een kleedhokje zonder putje? Laten lopen in je zwembroek 
  7. wat zijn rare/ leuke voorwerpen om in te plassen? Geen idee in een flesje ofzo 
  8. wat is een leuke manier om op de wc te plassen wat anders is dan normaal idk 
  9. plassen jullie weleens in je broek? zoja hoe doe je dat zonder dat iemand het weet? Gebeurt heel af en toe 
  10.  vertel me jullie leukste plas verhaal ooit een keer geplast tijdens het gamen toen ik niet wou stoppen dus deed het toen in m’n broek